Hej alle Aminoer Ja nu har jeg så læst diverse SEO bøger incl. dem dem fra Thomas Rosenstrand, men har alligevel ikke helt styr på det eftersom google ikke indekserer min webshop alt for godt, faktisk meget dårligt og dog enkelte sider er ok eller nogenlunde. Jeg formoder at problemet er duplicate content, og har derfor tilrettet alle sider for nogle uger siden, men tilsyneladne uden resultat. Er helt blank - er der nogle som kan hjælpe? Webshoppen er relativ ny, så alle kommentarer er meget velkomne både hvad design, opsætning eller god råd til hvad der kan/burde ændres på www.werring.dk Mange hilsner Claus Werring. PS.: I øvrigt stor ros til Thomas Rosestand for hans bøger, video, blog osv. - de er super for en amartører i denne branche - de har dog ikke løst mine udfordringer helt....! |
Et eksempel på dc er hvis dit websted for eksempel svarer på både med og uden www. Dc er egentlig bare hvis du har samme indhold på 2 forskellige URL. Jeg står selv for søgeoptimeringen på mine sider, men er ikke ekspert i det, så tænker at der er andre der er mere kompetente til at give dig råd end jeg er.
Har du lavet et sitemap og indsendt til Google?