Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min intro video?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har fået lavet mig en intro video guide.

Hvad synes i om den?

www.gaver-til-unge.dk der er den

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man bare vil vide mere om siden, så gå ind på "om siden"

Jeg klikker, og kommer til en blank side. Det passer ikke helt sammen :)

.

Fra København K
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt synes jeg det er en rigtigt god ide med en introvideo. Jeg bruger selv funktionen, på flere af mine sider, men for at være lidt kritisk, så synes jeg du skal overveje kraftigt at ændre budskabet i videoen. Fortæl hellere om konceptet, hvilke produkter tilbyder du, hvor hurtigt og nemt er det at købe en vare osv. 

Det er allerede tydelige nok - de forskellige funktioner du har på siden, som ligger øverst oppe. Der er i mine øjne ingen grund til at du forklarer, hvor man skal trykke henne. 

Overvej det! 

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe, godt at se de unge gir den gas nu om dage med iværksætteri :) Jeg vil gi Nickolai helt ret.

Her er lige nogle fif og kommentarer til det med at lave en introvideo:

Du gør nogle gode ting - du taler i et normalt, forståeligt tempo, du kigger ind i kameraet, du læser ikke op, du siger ikke øh, og du gør det kort og præcist - sådan!

Hvis du laver en ny video, hvor du har konstant lys (dvs. ikke sol-lys), går en anelse længere tilbage fra kameraet, øver dig i en lignende sætning, men som forklarer mere om dit firma/produkter og måske gør det en anelse mere personligt. Derefter laver du nogle optagelser, hvor du kører hele smøren ud i en køre, så det ikke skal klippes bagefter. Husk at vent 1-2 sekunder før du starter på din sætning, og husk at slut sætningen skal ende på en "high note" dvs. i stedet for at fade ud, og slutte mørkt med stemmen, så slut af mere lyst og positivt (hør blot hvordan diverse reklamer på tv bliver speaket, for at få eksempler). Så vælger du det bedste "take", og ligger det op på siden (evt. via Vimeo - det ser lidt mere prof. ud end YouTube) - så tror jeg du er bedre kørende :)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar!

helt sikkert noget jeg vil bruge! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Nu er det svært at svare på, når man ikke kender din målgruppe.

Men lidt der genere mig, så er det dine klip. Alt andet lige, så burde en video i den længde kunne tages i one take. Atlså ud i et.

For det andet, så er jeg meget distraet af din bøjle. Mere fordi der ikke er andet at holde fokus på. Det betyder faktisk, at med det closup, så vil man holde fokus på fx bøjler sølvpumber og andet. End personen.

Havde det været en meter væk, og man kunne se dit kropssprog, så ville det have været noget andet. Men når man vælger en sådan tæt optagelse så vil fx bumser eller urenhud, desværre stjæle billedet fra en.

Havde du ikke bøjle og lignede fx Damion DeCaprio, så ville det klart være en fordel at lave dette closeup.

Jeg vil så også give dig ros for at du ikke kommer med øh eller andet som der lyttemæssigt stjæler fokus fra teksten. Og vil også sige at det du siger faktisk er noget af det bedste jeg har hørt her på amino.

/Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I am on a mac using safari, this is what I see:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)