Ja, det lyder måske alt for godt til at være sandt, men så læs lige med her. For selvfølhelig skal man arbejde for at få et resultat. Men nu har du en enestående mulighed for at booste din virksomheds placering i Google i løbet af meget kort tid, og med en begrenset indstats. Det kan du gøre ved at benytte Googles "nye" sociale medie Google+. Hvordan det? Det du stortset bare skal gøre er at oprette en side til din virksomhed på G+ og være aktiv. Det kan være den samme aktivitet som du har hos nogen af de andre medier som Facebook, Twitter, din blog mm. Nu tænker du måske "G+ er da ikke særlig stort i Danmark. Jeg kan da få flere kunder ved bare at råbe ud af vinduet", og det er måske også rigtigt. Men lad mig lige forklare hvordan og hvorfor. For et par dage siden er søgegiganten Google begyndt at tage en del "sociale" resultater med i søgeresultaterne, og det er ikke resultater fra hvilket som helst socialt medie, men stort set kun fra G+. Det gør de selvfølgelig for at få flere til at bruge G+, og det kan du benytte dig af ved at oprette din virksomhed allerede idag. Det at Google fremhæver resultater fra G+, betyder at andre resultater bliver skubbet længere ned. På den måde kan din virksomhed som har en Google Plus profil blive vist højere end de andre og give dig mere traffik og omtale. Så hvad venter du på? Opret din virksom hed og boost din synlighed i Google! Det her indlæg kan måske virke lidt rodet så jeg giver jeg lige lidt at læse/høre på, hvis jeg ikke er til at forstå ;) https://plus.google.com/109939760733273960025/posts/23uvc7MtWj9 Her er et par Google+ sider som du kan følge! Filipp Ignatov (mig) - Jeg deler alt det spændene fra SEO verdenen Live-Koncerter.dk - Koncert og musik nyheder i Danmark Og selvfølgelig Amino ;) Det er ikke alle der synes om det Google har gang i der, men vi kan da benytte os af det imellemtiden. PS(edit): Del din Google+ side med os andre |
Få nr. 1 placering i Google uden at lave noget! (gratis)
|
Skriv endelig til mig (her eller på G+) hvis du har nogle spørgsmål eller gerne vil have noget mere info om emnet. Jeg hjælper også gerne med oprettelse af din virksomhedsprofil, men det burde være lige til og nemt. |
Tak for info. Er der en af jer der vil skaffe mig invite til google+ mc@loneginnerup.dk pft. Lone |
Du kan frit åbne en bruger hos google+ her er et link https://accounts.google.com/SignUp?service=oz&continue=https://plus.google.com/?gpcaz%3Dc883846d&hl=da |
Det falder mig ikke helt så let som det måske burde. Jeg skal indtaste de tegn jeg ser - - der er ingen tegn. Den vil kende min hotmail, som jeg ikke har og aldrig vil have. Gad vide om jeg stejler eller lykkes :-D |
Kan ikke ummidelbart se at Google spørger ind til Hotmail, mener du Gmail ?
Hvis det er de 2 ord som man skal indtaste, så kan man også få afspillet en lydfil istedet for billedet (men der synes jeg det er ufatteligt svært at høre hvad de siger) |
jeg er selv begyndt en del at google plus her er min google plus firma min profil jeg vil dog også sige facebook og twitter er blevet mere vigtigt , det ser det ud til |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Facebook og Twitter er uden tvivl vigtige, både når man skal spræde ordet om ens forretning men også hvad der SEO angår. Google er også begyndt at crawle de to sites mere inden for det sidste år, og links derfra er blevet betydelig mere vigtig. Men guldet ligger i at Google næsten helt har undladt at vise resultater (i hvert fald når det foreslår "sociale" resultater) fra de 2 sider for at sætte mere fokus på deres eget socialt medie G+, og der kan man som ejer af en Google+ Buisiness Page få chancen for at blive set/fremhævet i søgeresultaterne. |
jeg må til at være mere aktive på min google plus profil, tak for tippet |