Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger samarbejdspartner eller importør til Android Tablets I Danmark Norge Sverige

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
Trækker lige min kritik tilbage og beklager... ved nærmere eftertanke var det utroligt dårlig stil, - håber folk kan forstå dette og acceptere min uforbeholdne undskyldning.

Dårlig stil med uberettiget kritik, men super god stil at indrømme sine fejl og undskylde! (og det var så første gang jeg brugte Aminos stjerner he he)

Hilsen Morten

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det sidste jeg har hørt fra dig, var hvor du skrev at du ville skaffe noget software som skulle kunne hjælpe - Siden har jeg ikke hørt fra dig, og ej heller fået svar på mine mails.

Så stadig en utilfreds kunde her.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 12:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MMAGEAR.DK:

Hej Jesper

Det sidste jeg har hørt fra dig, var hvor du skrev at du ville skaffe noget software som skulle kunne hjælpe - Siden har jeg ikke hørt fra dig, og ej heller fået svar på mine mails.

Så stadig en utilfreds kunde her.

Hej Martin

Vær sød at tjekke i din spam mail, eller skriv tilbage på mail, sales@export-asia.com eller kontakt os på skype "export-asia"

Mvh Jesper

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne en pm med priser :)

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)