Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger samarbejdspartner eller importør til Android Tablets I Danmark Norge Sverige

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har sammen med en forhandler i Danmark lanceret denne kampagne.

http://www.amino.dk/forums/t/178032.aspx#1199108

Kontakt mig hvis det har interesse.

Mail:  sales@export-asia.com  att Jesper

Jeg kan også ringe dig op hvis du sender mig dit telefon nummer 

Mvh Jesper 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:20 | Låst

Hej

Jeg kunne godt have interesse i at købe større partier af jeres tablets. Hvordan kommer jeg i kontakt med en salgsperson hos jer ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:31 | Låst

spnx:
Hej

Jeg kunne godt have interesse i at købe større partier af jeres tablets. Hvordan kommer jeg i kontakt med en salgsperson hos jer ?

Du kan med fordel se i trådstarters Amino Bizz profil, hvor der oplyst emailadresse for "Salg".

Eller læse indlægget før dit:

Wichuda:

Kontakt mig hvis det har interesse.

Mail:  sales@export-asia.com  att Jesper

Jeg kan også ringe dig op hvis du sender mig dit telefon nummer 

Mvh Jesper 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 07:30 | Låst

Hejsa, jeg har skrevet dig en mail

Kind regards

Jesper Jensen
Mail: sales@export-asia.com

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 07:39 | Låst

Vi vil gerne i kontakt med virksomheder som er laver firmagaver, varer med firma logo, Premium give aways, velkomst gaver,  og i det heletaget virksomheder som ligger uden for detail handel segmentet.

Tablets har en enorm effekt som gave, frem for en lampe eller en trøje der nemt koster det samme, 

Vi har fået enorm meget responce fra de kunder der har købt til julegaver, de siger det har været det fedeste for gavemodtagerne at pakkede op, for det kunne bruges og der blev "leget" hele aftenen.

Samtidig kan vi lave virksomhedens logo, virksomhedens baggrunds billede vi kan tilføje eller fjerne apps, lave genveje til virksomhedens Intranet/internet tools osv, sprog kan ændres og alt der kunne hjælpe branding.

Det kan også være der er specielt behov for grønne tablets, eller pink, stor eller lille skærm.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 08:49 | Låst

Vi har købt en demo tablet her, men den virker ikke.

Efter rigtig god kontakt og rådgivning hele vejen igennem, hører vi pludselig intet fra firmaet da vi henvender os, vedr den defekte tablet.

Dårlig stil.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:54 | Låst

MMAGEAR.DK:

Vi har købt en demo tablet her, men den virker ikke.

Efter rigtig god kontakt og rådgivning hele vejen igennem, hører vi pludselig intet fra firmaet da vi henvender os, vedr den defekte tablet.

Dårlig stil.

Samme her.

Også rigtig god kontakt og rådgivning.

Og jeg havde også købt en demo tablet. Ærgeligt de ikke gider yde garanti på deres varer.

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 18:38 | Låst

Hej Martin

Jeg svarede din mail den 23/3 og spurgte om du havde den nye firmware til tabletten, Siden hørte jeg ikke mere.

Kind regards Jesper Jensen Overseas sales manager Export-Asia ltd. (China) Web: www.export-asia.com Mail: sales@export-asia.com Skype: export-asia

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 18:47 | Låst

Jørgen Olsen:

Samme her.

Også rigtig god kontakt og rådgivning.

Og jeg havde også købt en demo tablet. Ærgeligt de ikke gider yde garanti på deres varer.

Hej Jørgen

Vi havde kontakt på Skype d 27/3 hvor jeg forklarede dig hvordan du kunne nulstille din tablet, og sendte dig en instruktions-video, siden har du ikke kontaktet os, jeg må forvente du har løst problemet.

Jeg eller mine kollegaer er til at træffe 24/7 på Skype da vi har kunder world wide, der er intet der forhindre dig i at kunne komme i kontakt med os.

Til orientering yder vi 12-24 mdr garanti på vores produkter.

Kind regards Jesper Jensen Overseas sales manager Export-Asia ltd. (China) Web: www.export-asia.com Mail: sales@export-asia.com Skype: export-asia

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:20 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trækker lige min kritik tilbage og beklager... ved nærmere eftertanke var det utroligt dårlig stil, - håber folk kan forstå dette og acceptere min uforbeholdne undskyldning.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)