Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger samarbejdspartner eller importør til Android Tablets I Danmark Norge Sverige

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Vi søger i øjeblikket samarbejdspartnere eller 1 fast der vil være grossist for os i Danmark.

Vi sælger PT fast i 8 lande  Thailand, Australien, Holland, Tyskland, Usa, Canada, Finland, Ghana.

Vi søger en eller flere der har enten mobil butik eller consum elektronik butik, grossist eller som vil være det.

Vi har før haft held med at finde samarbejdspartnere på Amino til andre af vores produkter, så vi håber vi kan være heldige igen.

Vores produkter udmærker sig ved kvalitet og pris.

Alle tablets køre Original Android software. 

På alle tablets yders der 1 års garanti. ( swap )

Tablets med Android software fra version 2.2 til version 4.0 med og uden Indbygget 3G modem, fra 4,3 til 10"

Ingen af vores tablets er i strid med design, logoer eller andet fra fks apple samsung ect.

Vores tablets er ikke branded, hvilket gør vores kunder kan sælge dem under præcis det navn de ønsker.

Vi kan leverer tablets branded med kundens logo osv.

Priserne starter fra blot 43,75 € for den billigste 7" model med 4gb indbygget hukommelse android 2.3 Wifi inbygget kamera mv.

Vores toprange 9,7" tablet er formentlig den hurtigeste og bedste på markedet af Ikke brand Tablets, med 1200mhz Rockchip 2819 1gb ddr3 ram 16 gb hdd IPS display og i Unibody Aluminium, 5 point capasitive touchscreen, reaktionstid osv kan sammenlignes med Ipad 2.  Køre Oriignal Android 4.0 Ice cream sandwich.

Vi leverer højkvalitets fotos til hjemmeside på alle vores produkter, for at gøre det let for dig at promoverer.

Vi har mulighed for at leverer reservedele til en eventuel grossist, således reparationer kan fortages i Danmark.

Kontakt os hvis det har interesse og vi kan sende prisliste med specs.

Jesper Jensen

Nakonama Trading

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 21:23 | Låst

Hej

Du må meget gerne sende prisliste til mig på thoint20@hotmail.com, er mest interesseret i grossit rollen.  Skriv også gerne hvorfra i sender varen, og lidt mere om jeres virksomhed.

med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 23:27 | Låst

Hej Claus

Tak for din henvendelse

Jeg har sendt dig en mail med prisliste.

Mvh Jesper

www.export-asia.com

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:56 | Låst

Hej,

Jeg vil godt høre nærmere om Jeres Tablets. Kan I sende prisliste til mig?

Tak,

Mail: mrnsadiq@yahoo.dk

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 15:30 | Låst

Jeg er også frisk på en prisliste :)

jh@cube-it.dk

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:26 | Låst

I må også gerne sende mig en Prisliste: Smartgeneration1@gmail.com

M-Trade
Mathias Mosel
www.forbruger-elektronik.dk

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 20:37 | Låst

Halløjsa

[Send mig en PM, så sender jeg Link til prislisten]

Vores tablets er produceret på en højteknologisk fabrik med Alt i ISO godkendelser og meget høj egenkontrol, Kvaliteten er rigtig god, der er nogle tablets jeg vil anbefale mere end andre til det Danske markede. Vi har bla nogle modeller der er er i Alu chassis, hvilket gør dem rigtig lækre.

En ting some er værd at tænke på er Garanti forhold.
- Vi har mulighed for at tilbyde reservedele, mange fabrikker tilbyder kun at du kan returnere, og få varene retur næste gang du bestiller igen.

Har du evt interesse i at blive partner/grossist eller bare almindelig kunde på følgende varer, har vi også prislister på dem

CCTV CCTV Overvågnings udstyr, Analg, digital, Ip og full HD, optagere og tilbehør, Vi søger partnere og kunder
Kabler, Computer, USB, Strøm HDMI, VGA, Mv, Vi kan special producere farver længder og indpakning, Vi søger Kunder
Computer kabinetter, og strømforsyninger, Højkvalitets Gamer kabinetter og almindelig til kontor pcere , Vi søger Grossist/forhandler
Computer Case Fans, Vi søger Kunder
Notebook reservedele, Ladestik/DC Strømstik/Bøsninger Vi søger Kunder
Notebook LCD/LED Displays, Mv Vi søger partnere og Kunder
Notebook opladere, Batterier, Vi søger Kunder
IPhone/Ipad, Tilbehør, Top populære Covers og tilbehør, I blister æsker til at hænge i butik, Vi søger Kunder eller forhandlere
USB, Esata, Firewire External HDD Enclosures, Lowcost og High quality, Vi søger forhandlere og kunder

Hvis der er noget der har interesse kan jeg evt ringe dig op og vi kan tage en snak om mulighederne

Mvh Jesper Jensen
Sales manager, Danmark
Export-Asia.com
Sales@export-asia.com

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 11:27 | Låst

Vores prislister er DD opdateret, Nogle Tablets er faldet meget i pris, vi er på under 350 kr for en Android 4 Tablet med Capacitive screen!

3G tablets er faldet med op til 15€

Nyhed Android 4 Netbooks, med HDMI output, Webcam, Wifi, Ethernet Alm størrelse USB porte, og Styret af en Ægte VIA Chip på 1200Mhz

Kontakt mig for prisliste

Jesper

Export-Asia

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:31 | Låst

Hej Jesper,

Send gerne opdateret prisliste til mig på mrnsadiq(at)yahoo.dk

/Imran

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:47 | Låst

Hej Jesper

Jeg har forsøgt at sende en intern besked (PB) til dig, men det ser ikke ud til du har aktiveret muligheden.

Har du en mailadresse jeg kan skrive til?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)