Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Team til App udvikling søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Team til App udvikling søges

Hej jeg har det sidste stykke tid gået og fået den ene idé til apps efter den anden. Nogle af ideerne er mere originale end andre, nogle er mere komplekse end andre.

Jeg har sat mig ind i processen for at udgive en App og har i min optik 2 muligheder.

1.    at betale et firma for at programmere mine idéer
2.    at finde nogle partnere at udvikle sammen med

Det er pga. mulighed nummer 2 jeg henvender mig her!
Jeg søger nogle mennesker der ligesom jeg brænder for at udgive apps, og har nogle kompetencer i forhold til den proces.

Jeg har ikke lagt min fast på hvor mange mennesker vi skal være, eller hvad I skal kunne.

Men det er dog sikkert at jeg søger nogle personer der er:
Innovative, ærlige, kreative, dedikerede og kompetente inden for én eller flere relevante områder såsom:

Programmering, design/grafik, idéer, markedsføring, netværk eller andet relevant.

Jeg forventer ikke at finde folk der har mange års erfaring og har udgivet et utal af apps – det har jeg heller ikke. I min optik kunne det være interessant at samle nogle mennesker der brænder for at udvikle apps og så udvikle os i fællesskab, sideløbende med vi passer vores jobs/studier mm.

Kunne du tænke dig at være en del af det, og mener du har nogle kompetencer der kunne være en gevinst for sådan et hold så send en mail hvor du beskriver dig selv og kompetencer nærmere.

larsdanielsen@live.dk

Hvis jeg, uden at skulle udlevere 100% på et offentligt forum, skal sige noget om mig selv:

Jeg er 37år, har arbejdet 11 år som daginstitutionsleder, har et selvstændigt konsulentfirma, der holder oplæg og kurser.

Jeg har beskæftiget mig meget med innovation, og det at skabe idéer i kreative processer – hvilket også vil være min primære styrke i samarbejdet.

Der ud over er jeg god til at facilitere processer, skabe overblik og sammenhæng i kompleksiteten.

Jeg er kreativ af natur, og har en stor interesse for grafik og design.
Jeg fik ved en tilfældighed en idé til en app fornyeligt, og derefter er det gået slag i slag, og den ene idé efter den anden er poppet op. Jeg er derfor af den overbevisning at hvis jeg dyrker det noget mere, med de rigtige mennesker omkring mig til at spare og udvikle med, så kan vi gøre det til en rigtig god forretning!

Lars /DaBLAM

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:08

Jeg er ikke udvikler men hjælper ofte firmaer med at teste deres apps og finde bugs. Udover det driver jeg det nok mest besøgte Android hjemmesider herhjemme og omtale er jo altid godt. ..så når du engang kommer så vidt så send mig en mail. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:31

Hej!

Jeg har en idé til en app jeg gerne vil have udviklet. Det bliver den næste nye virale app. 

Jeg kan bare ikke selv finde ud af at udvikle dem. Jeg har prøvet at sætte mig ind i metoderne til dette, men det tager simpelthen for lang tid. Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde én eller flere der vil være med til at udvikle den, og sammen høste gevinsten. 

Jeg har idéen og de grundlæggende funktioner på plads, men jeg mangler en der kan programmere app'en og smide den på app-store. 

Hilsen Kristian

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:32

Jeg har en idé til en app jeg gerne vil have udviklet. Det bliver den næste nye virale app. 

Jeg kan bare ikke selv finde ud af at udvikle dem. Jeg har prøvet at sætte mig ind i metoderne til dette, men det tager simpelthen for lang tid. Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde én eller flere der vil være med til at udvikle den, og sammen høste gevinsten. 

Jeg har idéen og de grundlæggende funktioner på plads, men jeg mangler en der kan programmere app'en og smide den på app-store. 

Hilsen Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)