Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing start hjœlp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

jeg har lige et spøgsmål jeg håber der er nogen som gider svare på, Jeg har nu brugt dette forum i nogen uger og jeg kommer hele tiden over ordet Affiliate marketing. jeg har lœst en del om det selv, men jeg ved stadig ikke, hvordan kan jeg lave en hjemmeside / applikation eller ligende, og så sœtte nogen reklamer ind på denne side, og derefter tjene penge på det ?  skal man tilmelde sig nogen steder f.eks. et reklame firma, eller ? og i tilfœlde man skal hvem er så bedst at indgår aftaler.. Håber der er en som gider lave en lille forklaring om dette for mig, eller henvise til en anden tråd som har svaret.. 

Sidst men ikke mindst hvor meget kan man tjene på det pr klik er det bedre en Adsense ? og hvor meget skal man betale hvis man selv skal bruge det, til ens egne hjemmesider før det har en effekt. 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Viena

Jeg har skrevet en e-bog, som giver dig svar på dine spørgsmål. 

Du kan hente den GRATIS her: "Affiliate marketing for nybegyndere" 

PS. Det kræver hårdt arbejde ligesom alt andet ;)

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:47

mange tak jeg vil lœse den igennem :) Og ja vil godt tror det krœver hård arbejde, og det er jeg også villig til. Det jeg skal bruge det til er mest at promote min webshop.. men bliver nød til at forstå det hele før jeg kaster mig ud i noget.. :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 18:13

Hej Viena! 

Da jeg startede med at iværksætteri og online forretning stod jeg i samme situation som du står i nu. Derfor har jeg lavet en lille guide til affiliate, som du kan læse. Den burde dække dine spørgsmål rimelig godt ind! 

Som du kan læse i min guide, så er provisionen forskellig. Generelt er der ikke mange penge i Adsense.. :) 

Skriv gerne en mail hvis du skal have hjælp. 

jonasdonbaek@gmail.com

Vh 

Jonas

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 08:57

Hej Viena

Det ser ud som at du har en masse spørgsmål, så jeg vil gøre mit bedste for at svare på dem. 

Det nogle gør for at tjene penge på deres site er at benytte et affiliate netværk, hvor de henter kampagner der passer godt til deres målgruppe, eller som generelt konverterer godt.

Sådan som det foregår hos Guava Media, så tager "publisheren" (ham med hjemmesiden, email listen eller mediet) et banner eller tekstlink fra vores netværk og putter på sin side. Og alt efter hvilken afregningstype kampagnen er, så tjener publisheren penge hvis der bliver genereret - et salg, klik, action eller lead.

Hvor meget du kan tjene på det, afhænger af hvor meget arbejde du er villig til at putte i det, samt hvor god din side er osv. 

Du er velkommen til at sende mig en PB hvis der er noget du vil have svar på, eller noget jeg ikke svarede dybt nok på.

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Quick Guide

1. Start en WordPress blog - Her er masser af hjælp til dette.
  2. Skriv ca. 10 indlæg om din passion (fodbold, gadgets, heste eller hvad det nu måtte være) før du ansøger til EuroAds, Tradedoubler, AdSense osv.
  3. Placér reklamer på relevante steder på din side.
  4. Bliv ved med at skrive godt indhold til Google, eller opret en Facebook-side og Twitter-profil og få besøg derigennem.
Send mig en mail hvis du har brug for yderligere hjælp. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:14

Vi kan hjælpe dig i gang med at tjene penge på dit website i dag via vores affiliate netværk - NAMoffers.

Jeg skriver en privat besked til dig :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)