Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

osCommerce shop vises pludselig ikke...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Er der nogle der kan gennemskue hvorfor min shop på www.sentimentalmusic.net pludselig ikke loades?

Jeg kan godt tilgå kontrol panelet på /admin + at jeg kan se at filerne ligger på serveren som de plejer via min ftp client.

Jeg har ikke rodet med siden så jeg kan ikke have "forkludret noget"...

Surftown som hoster siden melder ikke om drift problemer, og når jeg tester serverstatus for jeg OK.

Hmm... - anyone?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:25

En blank side betyder typisk en programmeringsfejl, hvor fejlmeddelelserne ikke er slået til. Så i stedet for at vise fejlen får du bare en blank side.

Prøv at slå fejlmeddelelser til på dit webhotel (gøres typisk via dit kontrolpanel til webhotellet), og se om den ikke skriver viser dig fejlen på hjemmesiden. Det kan f.eks. være en database tabel der er 'crashet'.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 15:25

Tak for svar Mads!

Jeg har rodet lidt rundt i kontrolpanelet hos Surftown, men kan ikke rigtig se, at jeg skulle have mulighed for at slå fejlmeddelelser til/fra...

Er der én der ved om man kan det hos Surftown, og i så fald hvordan det gøres?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er tilsyneladeden kun forsiden der ikke loader (http://www.sentimentalmusic.net/product_info.php giver fint adgang til siden) - så det tyder ikke på en databasefejl. Mon ikke bare du er kommet til at overskrive enten /index.php eller /includes/languages/english/index.php med en forkert fil?

Prøv at uploade din backup af en eller begge de 2 index.php filer så tror jeg du er kørende igen.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 23:28

Spot on Michael!!

Tusind tak for din hjælp - jeg uploadede index.php og nu virker det igen...

Det mærkelige er dog at jeg ikke har rodet med siden for nylig, så hvorfor at dette problem pludselig er opstået, er mig stadig noget ubegribeligt!

Men nu er det ihvertfald løst - tusind tak!

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 16:43

Hmm... - desværre skulle jeg ikke få løst problemet så let! Sad

Det gentager sig hver eneste dag at forsiden på min shop ikke vises...
Når jeg kigger på filerne via min ftp client, kan jeg se at index.php et blevet overskrevet med en tidligere version.

Så sletter jeg den forkerte version, og oploader min backup af den korrekte index.php af nyere dato, og vupti så virker siden igen!

Men kun for en stund, for i løbet af et døgn er det samme sket igen...

Nu har det gentaget sig flere dage i træk - hvad dælen kan være galt? 

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 16:55

Hej Chano,

Det lyder ret mystisk. Prøv evt. at ændre filrettighederne på index.php - udover det har jeg ikke så meget at byde ind med..

Alternativt kan du prøve at checke eventuelle log filer, dog er det ikke altid surftown logger så detaljeret..

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 17:12

Ja meget mystisk!

Fil rettighederne står pt således for index.php:

User
Read - Yes
Write - Yes
Exec - No 

Group
Read - Yes
Write - No
Exec - No

Other
Read - Yes
Write - No
Exec - No

Hvad skal jeg i så fald ændre? 

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde måske "håbet" på at dine settings var forkerte :-)

Prøv at ændre Users write indstilling. Dette bør man dog normalt ikke være nødsaget til..
Det tyder dog på at din sikkerhed er kompromitteret af den ene eller anden årsag.
Hvis det fortsætter ville jeg kontakte surftown support. 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 17:25

JoomlaGuru:

Prøv at ændre Users write indstilling. Dette bør man dog normalt ikke være nødsaget til..

Hermed forsøgt - forhåbentlig virker det! Smile

Tak for din hjælp... Yes

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)