Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et regnskabs program? Mac

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg søger et godt og stabilt regnskabsprogram til mit anpartsselskab jeg er Mac bruger jeg havde over vejet at bruge e-conomic fordi det er online og de har en app så man kan skrive regninger ude ved kunderne men jeg var inde og læse deres anmellelser i appstore det så ikke så godt ud så har overbejet noget andet så er der andre programmer der kan det må gerne os kunne bruges på andriod telefon

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger også lige med her :) 

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Hvis du søger et lækket Online Regnskabsprogram som du kan bruge både på Mac, Iphone, Ipad og Android kan du tage et kig på www.web-regnskab.dk - koster kun 49 kroner om måneden for basisversionen og 10 kr. ekstra per måned hvis du også skal have faktura modul.

Det kører lige så godt på MAC som på PC.

Tag et kig på det på www.web-regnskab.dk og opret en gratis prøveversion i 14 dage, så kan du se om det er noget for dig.

Vi har mere end 150 revisorpartnere, og tilbyder din revisor en gratis revisor adgang.

Hvis du vælger systemet, kan du efter oprettelse skrive til os at du ønsker Amino tilbuddet, så får du 3 måneder gratis når du tegner dig for første år.

Ring eller skriv til os hvis du har spørgsmål når du sidder med det.

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tonny,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.start-base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Det er rigtigt, at vi har fået dårlige anmeldelser på app'en, desværre. Problemet er oftest, at app'en ikke kan håndtere store regnskaber - f.eks. VVS manden som har importeret leverandørens varekartotek på tusindvis af varer. Det kan app'en ikke klare.

Der er dog en ny app på trapperne, som i øvrigt er gratis ligesom den gamle. Min kollega fortæller mig, at app'en er klar i løbet af første kvartal, og den er optimeret i forhold til at kunne klare de større regnskaber. Ind til den er klar, kan det sagtens lade sig gøre at bruge e-conomic via browseren på din iPhone, iPad eller Android.

Hvis du alligevel har mod på at give e-conomic en chance, kan du prøve en gratis version i 14 dage.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Du er velkommen til at kigge forbi e-moms, vi kører det selv på mac og ipone/ipad.

Du kan naturligvis prøve det helt gratis.

God vind.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Den lidt dyrere løsning, er at smide Windows på din Mac og så kører f.eks. SummaSummaRum eller C5 :-)

Jeg kører selv SummaSummaRum vha. Windows 7 på min Mac :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vølger en online baseret løsning så går du aldrig galt i byen, lige meget om du bruger pc eller mac.

D. 15. april åbner vi op for et sprit nyt økonomisystem under navnet Dynaccount. Systemet er online baseret, udviklet med brugerne i tankerne og med funktioner som lagerstyring, fakturering, bankimportering, API integration og meget mere. Men vigtigst af alt, det er simpelt!

Du får fuld adgang til hele programmet med ubegrænset posteringer, fakturaer. Prisen er 189kr pr mdr. (uden begrænsninger) men jo længere periode du betaler for, jo billigere bliver det.

Tjek Dynaccount ud, vi lanceringer som sagt d. 15. april: Dynaccount - Online økonomisystem

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kan helt klart anbefale web-regnskab.dk! Det er UTROLIG nemt og brugervenlig. Der til skal også sige at de er rigtig gode til at hjælpe via tlf. 

God påske alle sammen!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)