Jeg har brug for råd... jeg har besøgende på mit website men næsten ingen køb... hvorfor?? Er siden utroværdig eller har folk ingen penge efter jul eller hvad sker der?? Vil i ikke se på mit website og give et feedback...
Jeg har ingen gode råd at give dig, men jeg kan fortælle hvad jeg tænker når jeg bladrer rundt på siderne. Når man læser din profil, får man indtryk af at du nøje har udvalgt, de bedste produkter til børn med motoriske vanskeligheder. Men der er intet revolutionerende ved dine produkter. Legetøjet er fortrinsvis til små børn, det er (for mig) ukendte firmanavne og det er temmelig dyrt. Jeg spekulerer over hvad folk har søgt på for at finde din side? Matcher din side disse søgninger - har du de produkter folk søger efter?
... ja - og så prisen - jeg synes virkelig du er ret dyr :-)
Navigationen i venstre side er ikke optimal. Links ligner hinanden og når man som besøgende vil kigge på et link bliver man mødt af en roman af en beskrivelse.
Når jeg kommer ind på din side, forventer jeg at skulle se en masse spændende legetøj. Men jeg synes egentlig, at det er alt muligt andet jeg finder: Stole, borde , senge, sutteflasker etc. Og hvis andre har det på samme måde som mig, så er det muligvis simpelthen de forkerte besøgende du får ind på din side. Når folk leder efter legetøg og finder din side, så er det sandsynligvis ikke de nævnte produkter du kan få dem til at købe. Så jeg mener, at du mangler at få beskrivelsen/forventningen omkring din side afstemt med det faktiske udvalg af produkter, som du tilbyder.
Kategorien "udgående varer" synes jeg måske heller ikke er helt heldig - jeg ville nok vælge at kalde den "Restvarer"/"restsalg" eller lign. istedet.