Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøgende men ingen køb???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg har brug for råd... jeg har besøgende på mit website men næsten ingen køb... hvorfor?? Er siden utroværdig eller har folk ingen penge efter jul eller hvad sker der?? Vil i ikke se på mit website og give et feedback...

http://www.legesager.dk/shop/frontpage.html

Gode weekend hilsner

legesager.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 07:35

Hey Legesager,

Jeg tror grunden til at du ikke omsætter for ret meget skyldes bla. at siden ikke er så pæn desværre..

Fx står der blot 3 produkter lidt underligt med noget sort tekst.. Hellere få opsat 8-12 produkter på forsiden + lille slide øverst

Håber det kan bruges..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:45

Umiddelbart ligner det at der kun er 3 produkter :(

Venlig hilsen
Milos

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 08:59

Kære Uffe,

Jeg har ingen gode råd at give dig, men jeg kan fortælle hvad jeg tænker når jeg bladrer rundt på siderne. Når man læser din profil, får man indtryk af at du nøje har udvalgt, de bedste produkter til børn med motoriske vanskeligheder. Men der er intet revolutionerende ved dine produkter. Legetøjet er fortrinsvis til små børn, det er (for mig) ukendte firmanavne og det er temmelig dyrt. Jeg spekulerer over hvad folk har søgt på for at finde din side? Matcher din side disse søgninger - har du de produkter folk søger efter?

... ja - og så prisen - jeg synes virkelig du er ret dyr :-)

uldne hilsner sus k, køge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Navigationen i venstre side er ikke optimal. Links ligner hinanden og når man som besøgende vil kigge på et link bliver man mødt af en roman af en beskrivelse.

Der skal arbejdes på brugervenligheden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58

forsiden ser kun ud til 3 produkter

første side klikker i linket menuen er info siden frem der igen med produkter

og meget hurtigt

om siden kortere der i menuen du kan lave en om side i fodnoten det er øverste på siden folk ser først folk der vil læse mere klikker videre på siden

der må gerne være meget info , men lav om i hvor det er

husk start ud produkter let se nederste mere info

alle sider info skal linke med produkter mod siden med købs knap , der om det produkter der er på info siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:12

Hej Du

Det er som at gå ind i en forfalden butik frem for en flot butik, derfor har du intet salg.

Det skal du have gjordt noget ved.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:19

Hej Legesager,

Når jeg kommer ind på din side, forventer jeg at skulle se en masse spændende legetøj. Men jeg synes egentlig, at det er alt muligt andet jeg finder: Stole, borde , senge, sutteflasker etc. Og hvis andre har det på samme måde som mig, så er det muligvis simpelthen de forkerte besøgende du får ind på din side. Når folk leder efter legetøg og finder din side, så er det sandsynligvis ikke de nævnte produkter du kan få dem til at købe. Så jeg mener, at du mangler at få beskrivelsen/forventningen omkring din side afstemt med det faktiske udvalg af produkter, som du tilbyder.

Kategorien "udgående varer" synes jeg måske heller ikke er helt heldig - jeg ville nok vælge at kalde den "Restvarer"/"restsalg" eller lign. istedet.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)