Som navnet lyder er det hvad det handler om... |
Desuden søger jeg nye leverandører af skolesoftware, men det hører nok til i en anden kategori...
Som navnet lyder er det hvad det handler om... |
Desuden søger jeg nye leverandører af skolesoftware, men det hører nok til i en anden kategori... |
Du kunne måske beskrive varen lidt bedre. Kan ikke finde ud af hvad Finereader er :) |
Venlig hilsen
Milos
jeg ved ikke hvor skoler finder deres leverandør men mon ikke de bruger google som alle andre mennesker handels betingelse siden husk h1 i overskriften og underoverskrifter h2 og h3 farver social logoer deres standard farve og husk google plus dankort lav med deres standard farve på siden husk udnyt bedre titlen i satser skole salg derved husk brug nogle ord kombineret samme som folk søger på google og url ligeså brug der jeres kerne ord i url , dog ikke hele siden igenmem skoler sats på nogle sider husk ved hver gang et kerne ord nævnes linkes hen til den side der omhandler dette ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord jeg ved ikke hvordan siden ser ud store skærme men 1 mini skærm 11 skal man køre lidt hen ad for at se hele siden derved tilpasser siden sig ikke automatiske alle skræm størrelser |
Tak for superkonstruktiv feedback og der arbejdes på de gode råd. Det er altid en udfordring at beskrive det hele på indgangssiden. |