Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.skolesoftware.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som navnet lyder er det hvad det handler om...

Målgruppen for www.skolesoftware.dk er indkøbsansvarligw på skoler, universiteter og uddannelsesinstitutioner iøvrigt, så jeg prøver at tænke som én, men det er ikkevaltid nemt....

Jeg kunne godt bruge lidt feedback... f.eks. til flg.

1. Hvad er første indtryk?
2. Er der for meget tekst?
3. Er der noget central information der konkret mangler?

Og så naturligvis hvad du iøvrigt synes?

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 06:09

Desuden søger jeg nye leverandører af skolesoftware, men det hører nok til i en anden kategori...

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:49

Du kunne måske beskrive varen lidt bedre. Kan ikke finde ud af hvad Finereader er :)

Venlig hilsen
Milos

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20

jeg ved ikke hvor skoler finder deres leverandør men mon ikke de bruger google som alle andre mennesker

handels betingelse siden husk h1 i overskriften og underoverskrifter h2 og h3

farver social logoer deres standard farve og husk google plus

dankort lav med deres standard farve på siden

husk udnyt bedre titlen i satser skole salg derved husk brug nogle ord kombineret samme som folk søger på google og url ligeså brug der jeres kerne ord i url , dog ikke hele siden igenmem skoler sats på nogle sider

husk ved hver gang et kerne ord nævnes linkes hen til den side der omhandler dette ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord

jeg ved ikke hvordan siden ser ud store skærme men 1 mini skærm 11 skal man køre lidt hen ad for at se hele siden derved tilpasser siden sig ikke automatiske alle skræm størrelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 10:46

Tak for superkonstruktiv feedback og der arbejdes på de gode råd. Det er altid en udfordring at beskrive det hele på indgangssiden.

Siden tjener ikke formål som virksomhedens forside,men som indgangsportal for en afgrænset specifik målgruppe. Hvis der menes mere produktinfo på de enkelte produktsider derimod, så det er klart at det skal der arbejdes på...

Men lige nu handler det om indgangssiden isoleret set da det er den der vil blive promoveret i div. medier og henvendelser.

Jeg synes selv at det kommunikations-mæssigt er en kæmpe fordel når man for det reelt samme produkt i visse tilfælde har op til 50 forskellige variationsmuligheder.

Så det handler meget om at målrette budskabet og fokusere på at kommunikationen er forenklet så meget som muligt.

Igen, superkonstruktivt, tusind tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)