Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode Website hosters uden HTML

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO!!

Mit problem er at jeg mangler et godt sted at købe en hjemmeside, hvor der er meget hjælp at hente. Ment sådan at jeg ikke kan det store HTML, og derfor har brug for et sted hvor man kan købe sin hjemmeside, der gør det meget firkantet (enkelt) med hvordan man skal gøre for at konfigurere alle sine funktioner til hjemmesiden.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:03

Mange af discount webhosts har noget 'webbuilder tools' tilgængeligt.
Dvs en skabelonbaseret løsning, som gør at du blot vælger et færdigt design til din hjemmeside.

Dog betyder sådan en løsning at du får håndjern på, forstået på den måde at du er låst til denne webhost, og du har nogle faste rammer, som du ikke uden videre kan programmere dig ud af.

Overvej om det måske ikke var en god alternativ løsning at sætte sig ind i feks Wordpress

Held og lykke Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 13:25

Tobias Thaastrup-Leth:

Overvej om det måske ikke var en god alternativ løsning at sætte sig ind i feks Wordpress. 

Enig med Tobias - tag dig den tid det tager at læse lidt omkring Wordpress - det er utroligt enkelt at sætte op og bruge efterfølgende - selv for personer som ikke har den store viden inden for hjemmeside-redigering.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 13:40
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)