Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Temaer - dine anbefalinger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er jo mange der bruger Wordpress, så jeg tænkte det kunne være til hjælp med en tråd der samler alle Aminoernes forslag til Wordpress Themes. Hvis I skriver jeres forslag i denne tråd og huske at skrive navn, url og en kort beskrivelse, så vil jeg opdatere dette indlæg løbende med jeres forslag. Her er nogle af mine favoritter:

Thesis Theme

Et meget fleksibelt theme især godt til blogs og mindre websites. Man kan nemt ændre udseendet fx vælge mellem 1,2,3 kollonner. Desuden kan man med Thesis 'hooks' nemt tilføje kode og ændre funktionalitet.

Studiopress Themes

En samling af Themes bygget på et framework der hedder Genesis. Især godt til at få en Wordpress side som ligner en 'rigtig' website og er godt til større indholdstunge websites.

Gabfire Themes

De har nogen virkelig flotte og professionelle themes i forskellige kategorier fx online magasin, restaurant, video osv.

Elegant Themes

Themes som er meget flotte og professionelle og især velegnede til firma hjemmesider eller lignende.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

To sider du ikke har nævnt:

WooThemes.com - Rigtig mange flotte temaer og en rigtig god backend der tillader mange customizations.

Theme-Junkie.com - En meget billig løsning, du får ca. 20 temaer for en flad $50'er om året. Det inkluderer også nye temaer de løbende udvikler. Er ikke lige så advancerede som WooThemes, men ser fint ud.

Til begge kan jeg kun tale varmt om det med at abonnere. For det første får du alle opdateringer, men for det andet har du fri adgang til en helvedes masse temaer, så du ikke står og skal købe nye afhængig af hvad du skal bruge det til.

Jeg ved godt at Thesis jo pretty much kan konfigureres som man vil, men på mange af temaerne hos de ovennævnte er der grafik med som kan gøre det lettere for nye brugere bare at komme online. Woo har også deres egen "thesis" som de kalder Canvas. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:53

Themeforest.net

De har mange temaer til wordpress, og de er meget stilrene, unikke og professionelle. Mange af deres temaer er til firmaprofiler som er perfekt for de fleste aminoer :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:01
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)