Du burde smide nogle artikler om surround sound på shoppen. Eks. hvad man får ud af det, hvordan man vælger det rigtige, optimal placering, opsætning/indstilling etc.
Rigtig mange køber et sæt, pakker det ud og placerer delene hvor nu det passer ind. Og så glemmer de at indstille delay etc. Så de får ikke det optimale ud af det system de har købt.
Jeg er lidt miljøskadet - har tidl. arbejdet for en af verdenens største producenter af surround sound :-)
Nåja, nogle artikler vil Google jo nok også synes om....
Må give Kristoffer Hjerrild ret i at logoets tekst virker en smule uskarp på den ene eller anden måde?
Og som Mikael christiansen skriver ville det være fint med firmakontaktoplysninger under 'Kontakt os'.
Efter min mening bør 'FAQ.' forkortes enten FAQ eller F.A.Q.
'Side Kort' i footeren bør måske omdøbes til Site map?
'FAQ.' og 'Support' i menuen linker til samme side. Det er nok meningen, men måske der skal fjernes nogle menupunkter eller laves forskellige indhold på siderne?