Hej alle sammen, Kort sagt: Jeg skal bruge 1000 lightere med hvidt tryk! Det må MEGET gerne være den type med oplukker i bunden! Hvor finder jeg dette billigst? Mange hilsner, Rasmus Lind |
Reklamelightere
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Jeg har fundet en genopfyldningslighter med oplukker som kan trykkes eller graveres. 1000 stk. med tryk i en farve 23800,- 1000 stk. med graveret logo 26800,- |
Sådan noget kan også laves i mindre omfang. Min svigerfar har et gammeldags trykkeri med gamle heidelberg maskiner og al den nostalgi der hører til. Han trykker bl.a. lightere til de lokale barer, cafeer etc. Interesseret i et tilbud så kontakt mig så skal jeg spørge hvad sådan noget koster. Hilsen Morten |
![]() I MediaMouse kan vi klare 1.000 lightere (genopfyldelige - elektrisk gnist) med oplukker-indhak i bagenden til 5.450,00 kr. Prisen er så inklusiv fragt - men som sædvanlig eksklusiv moms. Edit: Prisen er altså inklusiv tryk på én side i én farve. Prisen er også inklusiv kliche (det er tampon-tryk). |
Dyrt?, men ja det er mange penge. Det er en mere eksklusiv lighter, men desværre den eneste jeg har i sortiment med oplukker. Det er mere en lighter, som bestilles i et antal omkring 50-100 stykker og gives som gave til diverse anledninger. Er godt klar over at det kan gøres væsentligt billigere, som du også selv skriver. |
Hejsa alle sammen, Tak for jeres svar. Jeg har fundet firmaet LSD-Reklame, som ubetinget har den bedste pris :) http://www.lsdreklame.dk/data/images/fds.jpg Mange tak for jeres hurtige respons! Mange hilsner, Rasmus |
Tag et kig på www.je.dk - der skulle også gerne findes noget brugbart ;) Mvh. RENEGADE KRAAB CLOTHING // STREETWEAR Jørgensen Engros A/S |
Med venlig hilsen
René Nielsen
|
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)