Hej Alle Jeg har en vps hvor jeg gerne vil have lagt mine domæner på samt smide en cms system ind og magento shop Er der nogen der kan hjælpe og jeg giver gerne lidt til lommen også. Dem der kan og vil må gerne kontakte mig tak MVH Nicki K |
Hjælp til VPS ( virtuale server) giver gerne lidt penge
- 1
Jeg har selv en server, med VPS. Jeg kan helt klart hjælpe dig. Jeg hoster selv, så samtidig forbliver din server sikker. Skriv en mail host@nstrade.dk eller en PB så finder vi ud af hvordan vi gør. Med venlig hilsen Nikolaj Sørensen |
Hej Nicki. Vi har selv VPS og sat mange webservere op. Mod lidt betaling skal vi gerne hjælpe med at få en webserver op at køre og installere deres cms systemer. Send en mail på jogvana@faroemedia.com eller send en pm. |
Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer
Hej Nicki. Jeg hoster selv VPS servere for andre og køre webhotel og hvad mine kunder nu ellers ønsker, så derfor vil jeg gerne også hjælpe dig, jeg er også uddannet datatekniker med speciale i infrastruktur, så jeg skulle kunne klare opgaven for dig. Jeg kan desværre ikke sende dig en pm, så hvis du sender mig en er det fint. |
Han skriver at han allerede har en VPS... Så han leder jo ikke efter nogen, han vil bare have hjælp til at sætte sin nuværende op. Jeg ville nok prøve noget wordpress hvis jeg var dig. Du mener vel at du bare er alm. uddannet datatekniker ikke? Den version hvor man kan vælge infrastruktur/programmering er jo først kommet for kort tid siden så der er da ingen færdiguddannede fra den. |