Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webintegrator til uhørt lav pris, mod anbefaling, reklame, og portofolie.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Første indlæg her på sitet, og hurra for det.

Jeg er 17 år, er en del af en gruppe på ialt 3 drenge på hhv. 18, og 25 som driver en dansk gaming organisation.

Vi er alle på minimal indkomst, (jeg lærlingeløn og de andre SU) så det økonomiske til at få kodet vores designede website er ikke til stede.

Vi håber derfor at der muligvis kunne befinde sig en ivrig webintegrator herinde, som muligvis er på skolebænken og kunne tænkte sig, mod en god anbefaling, reklame, og hvad der nu ellers kunne høre til - at kode vores design: www.zet-esports.org/zetzet1.jpg

Det skal siges at sitet IKKE er designet så det er kodeoptimeret. dette er blot lavet som skitse i photoshop.
- Alt det grafiske vil vi dog selv godt kunne stå for.

**Rettelse**
Sitet skal fremstå så meget det nu er muligt som det er på mit eksempel overfor.
Det skal være nemt at håndtere følgene:

- Nyheder (førstepriotering)
- Billeder (forskellige gallerier)
- Rooster (Side med de forskellige spillere, det skal være muligt at ændre alle deres information)

Sitet kan kodes i Joomla, webspell, you name it. Så længe det er nemt og overskueligt at håndtere data på sitet.

**Rettelse slut** 

best regards
Joost Eizo 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:01

Hej Joost,

Nu kender jeg selv lidt til scenen fra GDK, så jeg går ud fra I gerne vil have det skal laves i WebSpell. Nu skriver ikke noget om det, så det ville det nok være en ide at skrive hvad i forventer.

Er det kun CSS/HTML, er det et helt system fra bunden i søger eller hvad er det i forventer :) 

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 23:10

Hey Gucodia, er det muligt at du kan tilføje mig på steam: joker2412

- jeg har tilføjet lidt til roden af denne tråd.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:14

Det er her med gjort, men det nu mere så andre havde en chance for at kunne om det var en opgave de vil kunne klare.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 23:21

prøv endnu en gang at tilføje: joker2412
- tak :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)