Du bør også lave en side om kontaktinformation. Jeg kan klikke på cvr nummeret, og blive ledt over til cvr,dk hvor dit mobilnummer og gmailadresse står. Det er en smagssag hvad man synes om at linke til cvr.dk, jeg bryder mig ikke om det (Og jeg har set at du har din mailadresse i højre side, men den er ikke specielt synlig)
Dette er altsammen under "omkring OP Road"
skulle jeg lave en side som både hedder kontakt, og en til omkring ?
Jeg kan super godt lide at den lægger så meget vægt på produktet, som jo netop er visuelt. Når jeg kigger efter smykker (til damerne), kigger jeg aldrig på priser osv. Først handler det om at finde nogle hjemmesider der kan give mig hurtigt overblik og synlighed over en masse smykker. Det syntes jeg virkelig du formår på sitet her. Derudover syntes jeg bare det er super fedt at jeg først fandt ud af at det var en webshop efter 15 sekunder. Det gør altså at jeg lige når at kigge lidt mere på dine produkter inden jeg føler du prøver at sælge mig noget, men nu er jeg altså også et specielt tilfælde, så du kan nok ikke bruge denne anmeldelse til meget :)
Men vil gerne den 8/10 på en iværksætter hjemmeside.
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Jeg vil nok skrive Om OP Road, da Om er kortere end Omkring.
Mht. hvad der skal være foroven, så det ikke virker blegt, så kan du fx sætte et smukke op til højre som en slags logo. Det skal ikke være yderst til højre, men blot fylde det store tomme felt ud med et-eller-andet. Mange er smykkerne er jo flotte og er jo gode som inspiration, også hvis du skal lave et logo.
skulle jeg lave en side som både hedder kontakt, og en til omkring ?
Det var så det eneste jeg ikke klikkede på.. :o)
Igen er det jo en smagssag. Personlig kan jeg godt lide at det er meget let at finde kontaktinfo, og ikke en findeleg (hvilket der vist ikke er noget der hedder).
Men det kan godt være at det er logisk at kontaktinfo er i den menu. Det er det bare ikke for mig.
½ delen titlen første par 20 tegn er ens hele siden igennem lav dem unikke hver side , det virker bedre i søgemaskinerne udnyt derved bedre google viser op til 70 tegn og alle søgemaskinerne viser altid 60 tegn
social medier
facebook logo bunden siden lav dem med grund farver som bruges på facebook og gerne øverst op på siden
social medier husk også google plus især og twitter , derved lettere at dele jeres side .
tekst farven
tekst farven vælg sort tekst farve til hvid baggrund lidt mørkere end nuværende som er lidt lys grå farve
billeder
giv billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning
lange sider brug lidt mere h2 og h3 det brugs ikke kun h1 , det er en fordele også bruge underoverskrifter når vil gøre en side overskuelige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows