Hej amino'er |
OG linket
www.oproad.dk
Hej amino'er |
Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk
Jeg vil meget gerne give dig feedback, men det kræver lige at jeg kender adressen ;) Med venlig hilsen |
Ja jeg glemte det sgu haha. |
|
ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener der? :) men tak for feedbacken, og ja ved godt det med facebook knappen, men jeg ved ikke hvordan man får rykket den. Det er jo et tema, så ved ikke om den kan flyttes? :) |
Det er en pæn hjemmeside. Gode og flotte produkt-fotos, og priserne nede i højre hjørne er meget lette at læse og springer lige i øjnene. Toppen af siden synes jeg er bleg. Du har valgt ikke at have et banner, hvilket er helt fint, men der mangler bare et eller andet. Menu-linjen bliver tilsvarende bleg. Jeg vil foreslå dig at prøve med en anden font end Times New Roman, og gerne med en lidt mørkere farve end (lys)grå. Vær opmærksom på, hvordan du staver OP Road copenhagen. Øverst staver du det med stort C, men ellers med lille c. Det er godt nok en lillebitte detalje, men det virker bare inkonsekvent. På siden Omkring OP Road skriver du "Jeg er en ung iværksætter på 19 år og bor i københavn. Jeg studerer lige nu på Niels Brock og er færdig til sommer. Iværksætteri er det der driver mig". Jeg vil foreslå dig at slette det med at du studerer. Om nogle måneder skal du rette det, og du må også hellere give indtryk af, at du er fuldtid på OP Road frem for at afsløre, at du studerer, så OP Road er en bibeskæftigelse. Ude i højre-kolonnen skriver du: "Velkommen til OP Road copenhagen. Her vil være et udvalg af unikke & håndsmedet smykker af rent bronze til Herre og Kvinder. Nogle belagt med sølv og nogle med guld". Der er nogle smuttere her og der, så jeg vil foreslå at skrive noget i stil med: "Velkommen til OP Road copenhagen. På denne hjemmeside findes et udvalg af unikke & håndsmedede smykker af rent bronze til herrer og damer. Nogle smukker er belagt med guld, andre er belagt med sølv." Generelt er der en del sproglige og grammatiske smuttere. Jeg vil foreslå dig at spørge en kusine eller storesøster eller andet om lige at tjekke siderne. |
Jeg synes generelt, at det ser ganske fornuftigt ud. Især når man scroller ned ad forsiden og ser alle produktbillederne, som i mine øjne er det, der redder det visuelle udtryk. Jeg savner dog stadig et lidt mere personligt design. Lidt for skrabet til min smag. Forstår naturligvis godt, at der skal være meget fokus på produkterne, men jeg savner alligevel lidt flere "dikkedarer" i designet. Og gerne et flot logo. Fantastisk flotte produktbilleder! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det der lige falder mig ind er, at jeg godt kan se at der er priser, men det minder mere om en blog end en shop. Jeg savner nogle call2action knapper :o) (altså på forsiden) Derudover mangler du at tydeliggøre hvilke betalingsmuligheder man har. Du bør også lave en side om kontaktinformation. Jeg kan klikke på cvr nummeret, og blive ledt over til cvr,dk hvor dit mobilnummer og gmailadresse står. Det er en smagssag hvad man synes om at linke til cvr.dk, jeg bryder mig ikke om det (Og jeg har set at du har din mailadresse i højre side, men den er ikke specielt synlig) Den sidste ting er, at jeg ikke bryder mig om at det meste står på dansk, men at der alligevel er en masse engelsk: Add to cart, search osv. Jeg er mest til at det er enten eller, istedet for både og. Men bortset fra de småting, synes jeg det er en pæn shop du har fået bygget. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Tak for det meget gode svar Poul. |