Kære Amino-brugere. Jeg selv og min specialemakker søger kontakt til virksomheder (store som små) til brug for vores kommende specialeskrivning på virksomhedsledelse på Roskilde Universitet (cand.soc.). Vi søger virksomheder til et tæt samarbejde med henblik på at yde kvalificeret analytisk bistand til ledelsesmæssige problemstillinger. Det kan være alt fra det organisatoriske og styringsmæssige til den daglige praksis på arbejdspladsen. Det vigtige for os er, at det tager udgangspunkt i konkrete problemstillinger (synlige eller usynlige) i virksomheden. Vi kan tilbyde analyse af problemstillinger ud fra et ledelsesmæssigt perspektiv. Det kan være helt fra en analyse af de konkrete informationsværktøjer og anvendelsen af disse (f.eks. CRM- eller timeregistreringssystemer) eller en kulturanalyse af forskellige forståelser på arbejdspladsen og til en analyse af markedets udvikling og virksomhedens profil udadtil. Vi kan naturligvis garantere fuld fortrolighed omkring følsomme oplysninger om virksomheden i forbindelse med et eventuelt samarbejde. Virksomheder på sjælland vil være at foretrække. Er du, eller kender du nogen, som kunne være interesseret i dette så hører jeg meget gerne fra dig. Ligeledes er du meget velkommen til at kontakte mig for mere information. Med venlig hilsen Peter Herzberg peterherzberg@gmail.com TLF: 4060-4144 |
Virksomhed søges til specialeskrivning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)