Hej folk på Amino. |
Held & Lykke min ven! ;-)
Der findes mange gode mennesker herinde, så en af dem, må have et svar til dig! ;-)
Hej folk på Amino. |
Det er nu godt nok http://www.coolshop.dk der står bag Pixel.TV, så udover at det er rimeligt professionelt, så har der sikkert også været en del økonomiske midler i ryggen. |
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Yep, det er bl.a. Jacob Risgaard og Thomas Bense... Nicolas 'pops' er ansat som reporter og spilanmelder. Pixel.tv fungerede i mange år, som hobbyprojekt, som - så mange andre ting ofte gør - blev til noget lidt større. Så jeg synes da bare, du skal gå igang stille og roligt. - Eventuelt starte din egen YouTube channel hvor du anmelder spil, gaming gear og andre ting - hvis det er i det segment du vil henvende dig.
|
Den del havde jeg ikke lige fået set/hørt om. Tak for det :) |
Jeg takker rigtig mange gange Simon Greve. Dejligt svar. Så må jeg jo bare til at komme igang. |
Det var så lidt. :-) Når du får nogle tilhængere af dine videoer, kunne du lave en dedikeret hjemmeside til formålet, og begynde at køre lidt Adwords (ikke overdrevet - så skræmmer du folk væk) og MÅSKE på sigt, begynde at få penge for at anmelde gear (jeg aner intet om dette, men går ud fra at de store producenter betaler de mere "kendte" anmeldere, for at få deres gear anmeldt) Dog tror jeg du primært skal tjene penge på annoncedelen, men vent til du har nok at byde på, så at sige. Hvis du annoncerer fra dag 1, uden en eneste seer/lytter etc., så får du 1) ingen annoncekroner 2) ingen tilhængerskare Så, det er bare igang - måske har du allerede nogle nyere spil liggende, du kunne anmelde og eventuelt lave Gameplay optagelser af, som du kan lægge på YouTube - fx kan du bruge Fraps til at optage mens du spiller... De nye spil med gameplay gennemgang, i god kvalitet, har rigtigt mange views på YouTube (nogle gange over 1 mill.) Så bare gi' den gas :-) |