Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Loadtid/SEO, antal produkter i webshop kategori.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære SEO kyndige

Jeg sælger sikkerhedsskilte, heriblandt advarselsskilte som du ser på linket. Denne kategori er den største jeg har, med knap 100 produkter i samme kategori. 

Jeg er dog itvivl om hvorvidt så mange produkter/billeder, på en side ødelægger placeringer og loadtid ifht. SEO. Måske ville det være bedre at dele kategorien op i 2 - 3 sider?

Håber I kan hjælpe mig! 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:48

Generelt siger man, at man ikke bør have over 100 links pr. side - og det har du...dette er både afht. søgemaskiner og brugere. Lige ud af posen: der er alt for mange skilte på din side og det ville være meget mere overskueligt, hvis du opdelte dem i nogle kategorier/sider, som du selv foreslår.

Herudover: mon ikke billederne kan komprimeres en smule mere, hvis du f.eks. kører dem igennem smush.it el.lign.??

Fint at din kode er gzipped, men der er stadig mange ting du kan gøre for generelt at gøre den hurtigere - som f.eks. at komprimere din css såvel som din css...tjek evt. din side med google chrome pluginet "page speed"; der er mange gode oplysninger. 

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 23:54
Hej

Du kan prøve at kører din side igennem Googles hastigheds tjek. https://developers.google.com/pagespeed/

Er sikker på at det vil kunne give dig et godt udgangspunkt i hvad du kan lave om.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:09
Tusind tak for jeres hjælp, der er masser at gå i krig med !
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)