Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på hvem du spørger

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om B2C eller B2B rådgivning? Hvis der er tale om B2C så er jeg enig, i at det skal oplyses at det koster penge. Er der tale om B2B så er reglerne sikkert anderledes jf. regler om aftalefrihed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Er der tale om B2C eller B2B rådgivning? Hvis der er tale om B2C så er jeg enig, i at det skal oplyses at det koster penge. Er der tale om B2B så er reglerne sikkert anderledes jf. regler om aftalefrihed

 

selvfølgelige skal man oplyse før man begynder at kræve penge , på en eller anden måde er der en info om det før dette taxameter begynder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mala:

Er der tale om B2C eller B2B rådgivning? Hvis der er tale om B2C så er jeg enig, i at det skal oplyses at det koster penge. Er der tale om B2B så er reglerne sikkert anderledes jf. regler om aftalefrihed

 

selvfølgelige skal man oplyse før man begynder at kræve penge , på en eller anden måde er der en info om det før dette taxameter begynder

Også B2B, jeg mener at der var en anden der i en anden tråd, skrev at så længe ens betingelser lå tilgengængeligt f.eks. på ens hjemmeside, så havde B2B kunden accepteret disse ved bestilling. Om dette også gælder rådgivning er jeg ikke sikker på, men hvorfor ikke? Hvor meget info kræves det at man skal læse op i telefonen førend man må starte opkrævningen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Mikael christiansen:

Mala:

Er der tale om B2C eller B2B rådgivning? Hvis der er tale om B2C så er jeg enig, i at det skal oplyses at det koster penge. Er der tale om B2B så er reglerne sikkert anderledes jf. regler om aftalefrihed

 

selvfølgelige skal man oplyse før man begynder at kræve penge , på en eller anden måde er der en info om det før dette taxameter begynder

Også B2B, jeg mener at der var en anden der i en anden tråd, skrev at så længe ens betingelser lå tilgengængeligt f.eks. på ens hjemmeside, så havde B2B kunden accepteret disse ved bestilling. Om dette også gælder rådgivning er jeg ikke sikker på, men hvorfor ikke? Hvor meget info kræves det at man skal læse op i telefonen førend man må starte opkrævningen?

 

den lov må du gerne henvise til hvor du har det fra , for det lyder lige lovligt mystiske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vikelig glad for jeres hjælp, og det er ikke for at bildr jer noget ind eller noget i den retning, men advokaten har sagt som jeg har holdt på i debatten.

 

Preben 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HER ER SAGEN 

Jeg ved godt der er forskel på om staten eller Ut bestiller et møde med dig for staten ved hvad de vil have og jeg finder ført ud af at jeg du burde have tilbudt mig at lave et huseftersyn for havde dette været tilfældet kunne jeg have takket ja eller nej men vi havde haft noget konkret og ikke som nu hvor jeg stadig er et spørgsmålstegn.

Jeg mener ikke at du har efterlevet mine forventninger i forhold til dit virke som byggesagkyndig og din fremtoning overfor Ut virker useriøst og vores aftale på tirsdag har du uden vider fastslået at du ikke ønsker at deltage i, hvorfor mine chancer for at få et positivt udfald på mødet med taksatoren er væsentligt forringet, i morgen mandag vil jeg tage kontakt til min advokat men hvis du ønsker at vi slutter sagen af på ordentlig vis så skriv eller ring helst inden 10.00.

Jeg vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på at jeg lige som dig agter at bruge forudgående mail som bevisførelse både hos advokat og medier og du er meget velkommen til at bruge materialet her imod mig


Grunden til mit noget kortfattet nej til betaling af din tilsendte regning er for at undgå at du kan stemple mig som dårlig betaler og jeg er ikke stemplet som dårlig betaler og har på intet tidspunkt meddelt at jeg ikke vil betale for den ekspertise du bidrager med men din regning ca "på hele 3 timer=2200dkr" er bare ikke dokumentereret godt nok og den kommer lige op til mødet med taksatoren det kan næppe passe dårligere og som tideligere nævnt brydder den også vores "mundtlige aftale" om at det var vederlagsfrit sålænge du ikke havde foretaget dig noget i sagen.

Sms korrespodance mellem dig og Ut: Hej Preben vi holder jul....

Sidder i møde...

Hej Preben du skal ringe til forsikringsanden....

Hej Preben håber du har et godt kamera....

Godmorgen preben hænger der vand......

ca.4 telefonsamtaler på max.3min stk

1 opkald til gensidie med en kort besked

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)