Det er rart når tingene lykkes. Så sidder der en herinde eller to og tænker det kunne jeg også bruge for min webshop, så har vi kun 3 pladser tilbage til kunder der vil til tops på nettet.
Vi lover ikke top 3 placeringer. Men side 1 er da også meget sjovt ikke.
Vi ved godt at top 3, er placeringer der skifter meget og det kræver sindssygt meget at holde dem, men det her er bare en målestok for den process vi har gang i virker rigtig godt.
Så har jeg en del ord der er på vej op stille og roligt som fx. graviditetsmassage , firmamassage som lige nu ligger på side 2 og massør som er helt nede på side 6.
Så er der selvfølgelig mere svære ord som wellness men det er muligvis helt fjollet at bruge energi på da det er for bredt.
Har i gode ideer til andre ord vil jeg gerne høre.
super tillykke med det er godt gået jeg kan se det er meget stærke sider også over dig med det er ekstremt godt arbejde at op nå at lave det bedste så man opnår en god plads i det hårde selskab så super tillykke med den 3 plads
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
super tillykke med det er godt gået jeg kan se det er meget stærke sider også over dig med det er ekstremt godt arbejde at op nå at lave det bedste så man opnår en god plads i det hårde selskab så super tillykke med den 3 plads
Tillykke med placeringen. Det er super godt gået på dette ord.
Men som min gode ven Ricky Bobby ville sige: "If you ain't first, You're Last" ;)
Tak for roserne og skift dine venner ud .....Nej pjat jeg ved hvad du mener, men er ikke enig med dig, for det har jeg jo tons vis af statistik der modsiger. Bevares nr 1 ville da være dejligt men arbejdet med at holde den der vil være en killer på de ord som jeg skal findes på. Der kunne også være en fidus i at ligge blandt kendisserne.
Hvor om alting er så, får jeg / vi henvendelser hverdag nu både fra udenlandske og danske firmaer.
Hvad mener i med at i kun har tre pladser tilbage?
Dvs at vi kan kun tage 3 kunder ind mere og så lukker vi af indtil vi har indfriet de forventninger firmaerne og vi har har udarbejdet. Vi arbejder resultatorienteret og de målsætninger vi aftaler dem overholder vi.