Kunne helt sikkert være interessant. Kæmper selv med det pt. Men der er lang vej endnu.. så kunne helt sikker være interesseret. Pris? |
jeg er stadigvæk interesseret i tilbudte med min side stripdanmark.dk
Kunne helt sikkert være interessant. Kæmper selv med det pt. Men der er lang vej endnu.. så kunne helt sikker være interesseret. Pris? |
Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.
jeg er stadigvæk interesseret i tilbudte med min side stripdanmark.dk |
Hej Allan. Hvis du stadig kan klemme en enkelt webshop mere ind, så er jeg interesseret. Vil gerne i daialog med dig om mulgheder og pris - skriv venligst en Pb, så skal jeg give dig yderligere oplysninger. vh Tom |
Det lyder som et godt tilbud. Jeg vil jo gerne åbne et af de webbureauer, hvor SEO absolut ikke er overset. Jeg har købt de bedste bøger af Rosenstand og deMib og et supergodt medlemsskab af E-Universe. Det er sgu fedt at se ens hjemmeside være på side 1 i Google på de søgeord man kan forestille sig ens kommende kunder bruger, men det kræver tilsyneladende en vedvarende indsats. Jeg er selv nået til at være nr 1 på "professionel hjemmeside" inden jeg har sat mit webdesign op, men jeg er allerede efter kort tid røget ned på nr 2 igen. Og så er der jo alle de andre søgeord. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Jamen hvis du er til noget med poker så er jeg interesseret med min poker nyheds side vh Thomas |
Watches inspired by fighter jets
Hvis du har lyst til at have en kvindeside med på listen så er jeg meget interesseret. Jeg har www.amaida.dk som sælger smykkematerialer og perler på 4. år |
www.Amaida.dk - Smykkematerialer & perler
Absalonsgade 24B, 9000 Aalborg
Hvis du skulle have lyst til at arbejde med en helt ny Webshop så vil jeg meget gerne høre fra dig :-) Jeg har brug for hjælp til at optimere og du har brug for lidt finansering, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det vil koste. Med venlig hilsen Susanne Hoe Mobil nr. 2225 5201 |
Tror du er lidt sent ude, da tråden er 1 år gammel. Måske er der en der kan låse tråden? |