Hej Aminoer :)! Jeg er i fuld gang med at få min webshop i luften, men modstanden bliver stor når der skal betalingsmulighed på siden.
Jeg har snakket med Epay om at få en løsning hos dem med dankort og mastercard, hos dem bliver det 199 kr om md, og en oprettelse på 599 kr, dertil skal der ligges oprettelse for dankort samt mastercard + et årligt gebyr på 1000 kr for pbs aftalen til dankort og 1000 kr for mastercard
Er dette den pris som i andre også slipper med ?
Håber på en svar, for det er en stor omkostning :)
Hej Aminoer :)! Jeg er i fuld gang med at få min webshop i luften, men modstanden bliver stor når der skal betalingsmulighed på siden.
Jeg har snakket med Epay om at få en løsning hos dem med dankort og mastercard, hos dem bliver det 199 kr om md, og en oprettelse på 599 kr, dertil skal der ligges oprettelse for dankort samt mastercard + et årligt gebyr på 1000 kr for pbs aftalen til dankort og 1000 kr for mastercard
Er dette den pris som i andre også slipper med ?
Håber på en svar, for det er en stor omkostning :)
Der findes allerede 1000 emner om dette. Du kan også søge på dette emne.
Epay er ikke de billigste. Tag et kig på Quickpay.dk, de er mere imødekommende til at starte med. Jeg udelukker ikke at ePay bliver billigere på længere sigt > hvis du har mere end 500 transaktioner per måned.
Udover det kan du starte med at tilbyde Dankort og eDankort og benytte gratis tjenesten PayPal til udenlandske kort. Det koster samlet 1250 kr. for Dankort + eDankort hos NETS og det er gratis hos Paypal. hos Paypal betaler du et mindre gebyr (3,6% + 2,60 kr per transaktion.. Som er omkring 1,0% mere end hvis du etablerede aftale med nets omkring dette.. Du skal sælge meget før den 1.0% er brugt i forhold til 3500 hos nets.). En helt tredje mulighed er at du snakker med Swedbank som er gratis og så kan du også modtage udenlandske kort.
Jeg tager lige en snak med Quickpay.dk for at hører hvordan de kan hjælpe mig :) Jeg kunne forstå på Epay at betalingen til PBS(Nets) altid ville ligge på 1000 kr om året.
Jeg tager lige en snak med Quickpay.dk for at hører hvordan de kan hjælpe mig :) Jeg kunne forstå på Epay at betalingen til PBS(Nets) altid ville ligge på 1000 kr om året.
Ikke for at kapre tråden. Men kan man få one step check-out hos swedbank ? Eller i det mindste noget mere brugervenligt end hos paypal ? Og er der nogen der kender omkostningerne ?
Eller er der evt nogen der ved hvordan man sender kunden direkte til kort betalingen hos paypal, og ikke til siden med login hvor brugeren skal trykke på det lille link for at betale uden konto ?
Ikke for at kapre tråden. Men kan man få one step check-out hos swedbank ? Eller i det mindste noget mere brugervenligt end hos paypal ? Og er der nogen der kender omkostningerne ?
Eller er der evt nogen der ved hvordan man sender kunden direkte til kort betalingen hos paypal, og ikke til siden med login hvor brugeren skal trykke på det lille link for at betale uden konto ?
Betalingen foregår ikke ligesom på Paypal hvis du vælger Euroline eller Swedbank. gebyrerne er blot højere per transaktion. Det kan godt anbefales :) Det skal dog siges at idet du får PBS udenlandske kort senere, vil din aftale ikke forfalde hos Swedbank eller euroline - PBS aftalen vil være den foretrukne hver gang