Har I overvejet oplevelsen for det stigende antal besøgende fra mobile enheder, som ikke kan vise flash? Jeg har en kunde, som for nyligt skulle levere et større antal 3D produktbilleder til en webshop. Deres første indskydelse var flash. Efter at have set lyset med HTML5, demonstreret på en iPad, så var flash ikke længere en løsning.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har I overvejet oplevelsen for det stigende antal besøgende fra mobile enheder, som ikke kan vise flash? Jeg har en kunde, som for nyligt skulle levere et større antal 3D produktbilleder til en webshop. Deres første indskydelse var flash. Efter at have set lyset med HTML5, demonstreret på en iPad, så var flash ikke længere en løsning.
Dbh. John
Nemlig, det er jo det der er mange faldgrupper, og det vil tage noget tid at skrive om dem alle, men der er der i hvert fald endnu en faldgruppe.
Flash dør er måske lige i overkanen. Jeg vil dig ret i at Flash nok ikke bliver brugt så meget som animationer og smarte hjemmesider, men kunne godt forstile mig det bliver brugt mere og mere på andre fronter. Som fx på spil (læs: http://unity3d.com/), hvor det er et must have :)