Jeg har lavet meget enkel side : Jobvild.dk Siden er lavet med en API funktion fra en af verdens største jobportaler, der samler data fra de fleste store jobportaler. Sidens formål er ikke direkte, at konkurrere med andre hjemmesider, men jeg tænkte at det var en let lille sag, man lige kunne gemme i sin browserbar, når man er jobsøgende. Siden er lavet hurtigt, og derfor er der heller ingen "om os", "kontakt" eller "formål" endnu, men de kommer hurtigt og bliver lavet i samme simple stil! Ris og ros modtages selvfølgelig gerne... (det er ikke PT. muligt at redigere i søgefunktionens layout, så den iøjenfaldende alignfejl, skal jeg på en eller anden måde have kreeret om!) Godnat! |
Hej Simon,
Det er en god idé - især i disse tider. Dog er jeg faldet over en ting... søgekriteriet bruges ikke kun i titel, men i hele opslaget - så "Søg job som" passer ikke helt. Der skulle måske have stået "Søgekriterie".
Hvis jeg nu, som systemadministrator og systemudvikler vil finde et job, så søger jeg på system. Der dukker jobs op med alt muligt, men hvor man skal have kendskab til et-eller-andet SYSTEM. :)
Held og lykke med det.