Kære Aminoer og Web-shop ejere! Jeg driver selv siden hugabee.dk som fritidsshop og har i længere tid haft lyst til at sponsere en fed "fest" for en børnafdeling på et hospital. Det kunne være børn ramt af kræft. Livet for alle os "normale" er jo åbent for alle muligheder og vi kan gøre hvad der mere eller mindre passer os. Men børn på sådan en afdeling er afhængige af lægevidenskaben. Mange bliver raske igen (heldigvis), men mange må også leve et liv der er påvirket af det de har været igennem. Og desværre bliver dette liv mange gange kort. Jeg søger en 2-3 andre der kunne være interesseret i at skyde en ca 10.000 kr i projektet pr sponsor. Jeg vil selv skyde 10.000 kr i projektet og håber jeg kunne få samlet 30.000 ind. På denne måde kunne man lave en fed fest til dem med gaver og kagemænd! Håber nogle synes det kunne være en livsbekræftende støttesag og som har lyst til at gå lidt i planlægningsmode sammen med mig. Vi skulle planlægge det sammen og være fælles om at få det stablet på benene. Dog vil jeg gerne tage det hårde slæb med den praktiske del når det kommer så langt. Min side hedder hugabee.dk og i er velkommen til at skrive her. Håber nogen kan se lyset :O) De bedste hilsner fra en anden web-shop ejer |
Aminoer!
Nu må der da være nogen der melder sig. Kan da ikke passe at man har nok i sig selv.
Hilsen Anders