Rigtig godt spørgsmål. :-) 3 stk. |
Jeg kan tilbyde dig nogen for 99-, pr. banner. Og hvis du skal bruge mere end 5 skal du kun betale 49-, efter de fem første. :)
Rigtig godt spørgsmål. :-) 3 stk. |
Jeg kan tilbyde dig nogen for 99-, pr. banner. Og hvis du skal bruge mere end 5 skal du kun betale 49-, efter de fem første. :) |
Hej Carsten. Er det statiske bannere eller flash du ønsker? Har nogle referencer uploaded på faroemedia.com/banners Du kan skrive en pm for nærmere info. -Jógvan |
Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer
Kan ikke sende PB. - Den ene halvdel af Amino virker i FireFox, og den anden halvdel i Chrome. - Generelt virker Amino ikke med en adblocker. Men der er så mange reklamer på Amino at jeg bliver vanvittig hvis ikke jeg har den på. Meget irriterende. Jeg kan svare hvis du sender mig en PB. :-) Jeg søger både statiske og animerede bannere. - Forestillede mig nu animerede GIf's - Flash er vel på vej ud?? |
Du er Amino Plus medlem, hvorfor slår du så ikke bare reklamerne fra ? Mvh Frank |
Fordi det viste jeg ikke man kunne. Tak. :-D |
Det virker nu kun halvt. - Jeg kan kun fjerne dem i debatten. .-( |
Ok det er da en forbedring på 50% så :-) |
Ja. :-) - Og lidt har også ret. |
Tak for alle tilbudene, og der må gerne komme flere.
Jeg er meget imponeter over, at der er mere end en faktos 15 i forskel på billigste og dyreste tilbud! |