Hej Aminoer Jeg skriver til jer, da jeg ønsker ris og ros af design og funktionalitet på www.bogbutikken.dk Sitet er efter længere tids standby blevet relanceret med nye funktioner og nyt design. Jeg har forsøgt at holde det så enkelt som nu muligt, men er det lykkedes mig? På siden kan man gratis sælge og købe brugte studiebøger, hvilket der ikke er noget nyt i - men hvis du I har gode ideer til nyttige, manglende funktioner, lytter jeg gerne. I et tidsligere indlæg, fik jeg rigtig god kritik fra mange Amino'er. Tingene tog jeg op til overvejelse, og de fleste punkter er rettet til. Jeg vil dog gerne vide, om der er andre mangler i forhold til sitets formål. Ligelede vil jeg naturlig gerne have, hvis I har nogle "gamle" studiebøger, I kan sætte til salg (både for at få et udvalg til potentielle købere af bøgerne, men også for at få kritik af backenden). På forhånd mange tak! Venligst Kim Petersen |
Hej Kim
Det ser rigtigt flot ud :-)
Et enkelt forslag:
Hvis man finder en bog man gerne vil have, så kan man p.t. kun sende en besked til sælger.
Men ville det ikke være en idé hvis man kunne klikke KØB, hvorefter man aftaler resten med sælger? På den måde kan bogen 'reserveres' på dit website, så der ikke er andre der bestiller den samme bog samtidigt. Og du får en bedre call-to-action på websitet.
Mvh. Ken