Hej alle Jeg har overvejet at arbejde lidt på et koncept med at lave en side som crawler odds sider rundt på nettet, og samlet alle "dagens spil anbefalinger" - samtidig kan siden måske holde disse sammen, og se om der er flere eksperter der mener det samme, og dermed gør oddset "mere sandsynligt" Hvad siger du? Spiller du på odds, og surfer du oftest rundt på forskellige sites og finder dine odds, i form af dagens forslag fra forskellige eksperter? I første omgang skal siden hjælpe og være "sjov" for mig, men hvis man med tiden kan inkluderer reklamer af lidt forskellig art er det jo kun positivt Mvh. Hr. Odds |
Jeg gambler meget, men bruger sjældent andres oddsforslag...
Hvis du kan lave en crawler synes jeg du skulle lave nogle forskellige der læser odds fra betfair, betdaq og udvalgte bookmakere så man kan sammenligne odds. Herved kan gambleren sikre sig et sure profit bet, men det kræver at din crawler opdaterer indenfor hvert minut.
Der ER konkurrence, min egen side viser det men med een opdatering om dagen. Jeg har kun fundet een side der viser det i realtime og det er en betalingsside.
Held og lykke med projektet hvad end du går i gang med...
Mvh