Kære Aminoer Det er efterhånden ret udbredt viden, at en webfilm på hjemmesiden betyder: * Flere besøgende på sitet Med denne viden kunne det være interessant at høre hvad der gør, at Er grunden, at I tænker det nok er hamrende dyrt at få lavet? Jeg håber meget I vil give feedback, så jeg kan blive klogere på min målgruppe Mange hilsner |
Hej Pernille,
Jeg har ofte overvejet at få lavet en profil video til mit website, men er sprunget fra idéen igen, da jeg enten ikke har haft overskud tidsmæssigt eller har syntes at det var for dyrt.
Idéen med selv at lave en film har også været i tankerne, men har tænkt at det var for svært at lave.
Om det giver flere besøgende at have en video eller ej, er jeg delvist enig med dig i. Afhænger helt om hvordan du markedsfører dig.
Iht. besøgende går det udemærket for mig selvom jeg ikke har en film på websitet.
Jeg forsøger at debatere og byde på freelance opgaver herinde, samt skrive på Twitter og Facebook.
Jeg er igang med et nyt re-design til 2012, og har stadig i overvejelserne at få lavet en præssentations film.