ved brug af edbpriser.dk fandt jeg mindste 5 steder der levere den samme model til en billigere pris
Tjaa...hvad skal jeg sige. Det kan godt være jeg er 150kr dyrer, men de andre har op til 3 dages leveringtid, jeg ved at hvis den bestilles i morgen hos mig, så er den fremme fredag, inden weekenden.
Men hvis pris er det vigtigste og man har tid til at vente til mandag med at få den, ja så kan man spare lidt penge.
de fleste studerende har ikke mange kroner de spare hver eneste krone da mange ikke har arbejde ved siden af eller forældre der giver en penge , så mange vender hver en krone
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bluetooth, WiDi, Wifi, USB 3.0, HDMI og ca. 2½ times alm. brug pr. opladning
Det er mit bud! :)
måske skulle bruge edbpriser der sammenligner priser jeg linker cirka samme model samme pris dog flere ram prøv tjek der først , det gør jeg altid
Altså umiddelbart ville jeg hellere handle i en fysisk butik, hvor de har en tekniker in-house og låne bærbare til rådighed, frem for at skulle bruge penge på at sende maskinen ind, og vente ekstra tid, i forbindelse med reklamationssager. Og det ville jeg nu til en hver tid hellere end at have 6GB RAM i stedet for 4GB Mikael ;)
den jeg linket til har også 8 ram og jeg vil til hver tid sige 8 ram er bedre end 6 ram det er bare min mening jo højere ram jo bedre
Arg Mikael, det har vi vidst ikke nøde at diskutere så lang tid om. Den har 6GB RAM, og mulighed for at installere op til 8GB i alt :)
de fleste studerende har ikke mange kroner de spare hver eneste krone da mange ikke har arbejde ved siden af eller forældre der giver en penge , så mange vender hver en krone
Jeg ved ikke helt hvor du vil have debatten hen med det.
og det er en helt anden debat om su som ikke har noget med tråden her at gøre.
Jeg ved ikke helt hvor du vil have debatten hen med det.
og det er en helt anden debat om su som ikke har noget med tråden her at gøre.
så afgjort har det med tråden at gøre han er studerende og de fleste ønsker det billigste muligt
i5-2430 Sandy Bridge processor med to super hurtige kerner (hvilket er en god sjat bedre end i5-2410)
Nvidia GT 540M grafikkort - Jeg kan stå inde for at den kan klare de nye Battlefield og COD: Moderne Warfare
4GB DDR3 RAM - rigeligt til langt de fleste!
640GB 5400 RPM HDD - Masser af plads
Bluetooth, WiDi, Wifi, USB 3.0, HDMI og ca. 2½ times alm. brug pr. opladning
Det er mit bud! :)
måske skulle bruge edbpriser der sammenligner priser jeg linker cirka samme model samme pris dog flere ram prøv tjek der først , det gør jeg altid
Altså umiddelbart ville jeg hellere handle i en fysisk butik, hvor de har en tekniker in-house og låne bærbare til rådighed, frem for at skulle bruge penge på at sende maskinen ind, og vente ekstra tid, i forbindelse med reklamationssager. Og det ville jeg nu til en hver tid hellere end at have 6GB RAM i stedet for 4GB Mikael ;)
den jeg linket til har også 8 ram og jeg vil til hver tid sige 8 ram er bedre end 6 ram det er bare min mening jo højere ram jo bedre
Arg Mikael, det har vi vidst ikke nøde at diskutere så lang tid om. Den har 6GB RAM, og mulighed for at installere op til 8GB i alt :)
ja jeg ville også vælge den jeg forslog den har 8 ram i forvejen det er bedre end 6 ram