Man skal bare lige bemærke at den Asus har Glace skærm(Blank) og det kan være rigtig generende når man arbejder med tegninger og grafik, genskin i den sammenhæng er en rigtig rigtig træls ting.
HP ProBook 4530s - Core i3 2350M / 2.3 GHz - RAM 2 GB - HDD 320 GB - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - HD Graphics 3000 - Gigabit Ethernet - WLAN : 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1, Bluetooth 3.0 HS - Windows 7 Pro 64-bit - 15.6" Widescreen LED baglys HD anti-genskin TFT 1366 x 768 ( WXGA ) - kamera
Og jeg ville nok side 2Gb ram ekstra i.
Så har vi en pris på 4900 inkl.
Du kan godt finde noget som har bedre spec. til samme pris men så er den samlede kvalitet nok også lavere. HP og Lenovo er nogle arbejdsheste når man tager deres prof. notebooks.
Man skal bare lige bemærke at den Asus har Glace skærm(Blank) og det kan være rigtig generende når man arbejder med tegninger og grafik, genskin i den sammenhæng er en rigtig rigtig træls ting.
Enig, men man får også meget bedre farver! ;) Og ellers så er der så meget lysstyrke i skærmene efterhånden, så medmindre at man sætter sig lige foran et vindue i solskin, så er det ikke så slemt.
i5-2430 Sandy Bridge processor med to super hurtige kerner (hvilket er en god sjat bedre end i5-2410)
Nvidia GT 540M grafikkort - Jeg kan stå inde for at den kan klare de nye Battlefield og COD: Moderne Warfare
4GB DDR3 RAM - rigeligt til langt de fleste!
640GB 5400 RPM HDD - Masser af plads
Bluetooth, WiDi, Wifi, USB 3.0, HDMI og ca. 2½ times alm. brug pr. opladning
Det er mit bud! :)
måske skulle bruge edbpriser der sammenligner priser jeg linker cirka samme model samme pris dog flere ram prøv tjek der først , det gør jeg altid
Altså umiddelbart ville jeg hellere handle i en fysisk butik, hvor de har en tekniker in-house og låne bærbare til rådighed, frem for at skulle bruge penge på at sende maskinen ind, og vente ekstra tid, i forbindelse med reklamationssager. Og det ville jeg nu til en hver tid hellere end at have 6GB RAM i stedet for 4GB Mikael ;)
i5-2430 Sandy Bridge processor med to super hurtige kerner (hvilket er en god sjat bedre end i5-2410)
Nvidia GT 540M grafikkort - Jeg kan stå inde for at den kan klare de nye Battlefield og COD: Moderne Warfare
4GB DDR3 RAM - rigeligt til langt de fleste!
640GB 5400 RPM HDD - Masser af plads
Bluetooth, WiDi, Wifi, USB 3.0, HDMI og ca. 2½ times alm. brug pr. opladning
Det er mit bud! :)
måske skulle bruge edbpriser der sammenligner priser jeg linker cirka samme model samme pris dog flere ram prøv tjek der først , det gør jeg altid
Altså umiddelbart ville jeg hellere handle i en fysisk butik, hvor de har en tekniker in-house og låne bærbare til rådighed, frem for at skulle bruge penge på at sende maskinen ind, og vente ekstra tid, i forbindelse med reklamationssager. Og det ville jeg nu til en hver tid hellere end at have 6GB RAM i stedet for 4GB Mikael ;)
den jeg linket til har også 8 ram og jeg vil til hver tid sige 8 ram er bedre end 6 ram det er bare min mening jo højere ram jo bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
så medmindre at man sætter sig lige foran et vindue i solskin, så er det ikke så slemt.
Eller har en lampe i loftet som spejlder sig o.s.v.
Altså nu har min bærbar ca. samme type skærm, og i kraft af at jeg arbejder i en elektronikforretning og har gjort det i snart to år, så har jeg efterhånden set en del skærme. Og uden at gøre mig bedre-vidende og påstå at min mening er det eneste rigtige, så vil jeg sige at min opfattelse er at genskærs-problemerne er meget små, medmindre man virkelig er stædig og absolut ikke kan flytte den lampe der står og peger direkte ind i skærmen, og samtidig så står farverne meget meget flottere på et glat panel frem for et mat :)
ved brug af edbpriser.dk fandt jeg mindste 5 steder der levere den samme model til en billigere pris
Tjaa...hvad skal jeg sige. Det kan godt være jeg er 150kr dyrer, men de andre har op til 3 dages leveringtid, jeg ved at hvis den bestilles i morgen hos mig, så er den fremme fredag, inden weekenden.
Men hvis pris er det vigtigste og man har tid til at vente til mandag med at få den, ja så kan man spare lidt penge.
Altså nu har min bærbar ca. samme type skærm, og i kraft af at jeg arbejder i en elektronikforretning og har gjort det i snart to år, så har jeg efterhånden set en del skærme. Og uden at gøre mig bedre-vidende og påstå at min mening er det eneste rigtige, så vil jeg sige at min opfattelse er at genskærs-problemerne er meget små, medmindre man virkelig er stædig og absolut ikke kan flytte den lampe der står og peger direkte ind i skærmen, og samtidig så står farverne meget meget flottere på et glat panel frem for et mat :)
Det er så din oplevelse, mine kunder vil helst være fri for det, og de 15 folk som dagligt arbejder med grafik/design som jeg deler hus med vil også helst være fri. Det virkelig anpå hvem man er.
Men det er ikke det tråden drejer sig om, så det lader vi ligge.