Er du fritids vinsælger eller brænder for at blive det, måske er du allerede garage importør af vine.
Dette indlæg er pt kun på ideplan, jeg kunne forestille mig at vi var 3 - 4 stykker som kunne lave noget erfa / samhandel / fælles tilbud eller andet. Der skal ikke være tale om en konceptstyring og strenge krav , måske har du tænkt tanker der minder om disse ? så send mig endelig en mail med evt forslag på: vindingvin@gmail.com.
Det vil være ideel hvis du bor inden for en "rimelig" afstand af Vejle.
Meget stilet butik/garage/kælder du har dig der. Jeg har selv været sælger i en vinforretning, men bor dog en anelse for langt væk til dette samarbejde.
Jeg ønsker dig dog held og lykke - der er MANGE uafhængige importører af vin i Danmark, så det er en hård business!
Tak for dit svar, har du salg af vin nu ? Jeg har allerede lidt import fra Italien, men havde tænkt at prøve at finde andet godt vin derfra, som jeg skrev kunne det være fint at være flere om indkøbet, så kan du hurtigere få et parti afsat. Men det jeg efterspørger er nok mere en der allerede har et fast sortiment af vin, hvor de indkøbte vine kunne indgå i. Hvis du evt sender din mail adresse til mig så kan jeg kontakte dig senere, jeg vil godt lige se om der kommer flere tilbagemeldinger på mit indlæg