Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Svindlere

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:41

J. Deleuran:

det er ikke en anbefalet metode, hvad nu hvis der står folk på venteliste!!!

hvofor laver i ikke bare en overdragelse?

Det er fordi han ikke ønsker dem mere.
Men det kan jo også være lige meget for han ejer jo ikke domænerne alligevel Indifferent

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:44

Jeg har flere kunder der overhovedet ikke ønsker at have noget med det at gøre, og har bedt os om at få én samlet regning halv- eller helårligt, for de kunder står vi også som ejer af domænerne. Det har som sådan både fordele og ulemper, vi betaler regningen automatisk fra dk-hostmaster, men hvis kunden nægter at betale os så har vi 45kr ude og svømme ... på den anden side kan kunden ikke tage domænet og rende fra regningen.

Om det er iorden eller ej handler vel om hvad der er aftalt med kunden, kan sagtens forstå at udbyderen har gjort det på den måde hvis kunden ikke interesserer sig for teknikken bag, det er jo reelt kun et problem hvis udbyderen viser sig at være ufin i kanten :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:05

det første jeg ville gøre i denne her sag ring og snak med dk hostmaster om denne her sag måske kan de fra taget retten til at sælge domæner især vis der er mange klager over dem

vis ikke hjælper ville jeg kontakte en en advokat eller søg gratis advokat hjælp vis ikke har mange penge

jeg tvivler dog på det når så langt som en retssag , de har sikkert mange klager så mon ikke en henvendelse til dk hostmaster hjælper

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
for de kunder står vi også som ejer af domænerne

Hvorfor står i ikke bare som betaler og teknisk kontakt (fuldmægtig)? Kunden bør stå som ejer, da det netop er dem der (l)ejer domænet, og ikke jer. Så er der ingen tvivl, hvis der skulle opstå en situation mht. ejerskab el. lign.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:29

Elias Sørensen:
Berti Kesmez:

Hvordan finder man ud af om ens hjemmside er registreret til en selv og ikke ens webudbyder? Blev lige lidt urolig for mine hjemmesider!? :(

Mvh.

Berti.

Tak for svaret :) Men nu bruger jeg bare ikke .dk domæner, hvordan kan man tjekke det med .com domæner?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 20:34

Personligt syntes jeg at det er noget svineri at registrere domæner i eget navn, når du registerer for et firma.

Ja der er nogle af de store hjemmesideudbydere der registrere i eget navn, og det giver altid et værre bøvl at få dem til at slippe domænet igen.

Har oplevet et par gange at det også har givet nogle problemer at få domænet over i mine kunders navn efterfølgende, da de jo havde kontrakt med udbyderne.

@Mikkel. Hvad så hvis du en dag går konkurs eller ikke gider at drive virksomhed mere ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 20:35
Berti Kesmez:

Elias Sørensen:
Berti Kesmez:

Hvordan finder man ud af om ens hjemmside er registreret til en selv og ikke ens webudbyder? Blev lige lidt urolig for mine hjemmesider!? :(

Mvh.

Berti.

Tak for svaret :) Men nu bruger jeg bare ikke .dk domæner, hvordan kan man tjekke det med .com domæner?

http://who.is Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:55

Thomas Wichmann:
@Mikkel. Hvad så hvis du en dag går konkurs eller ikke gider at drive virksomhed mere ?

Så tilgår alle domænerne vel til DK-Hostmaster eller bliver de slettet?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:00

Dommeren:
Så tilgår alle domænerne vel til DK-Hostmaster eller bliver de slettet?

DK-Hostmaster ejer ikke domæner... - Det gør vi forresten heller ikke. :-)

Når ikke de bliver betalt bliver de slettet. Men ikke før.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)