Jeg er lidt lun på det, da det er rimelige priser og det ser fint ud designmæssigt. Jeg ønsker en shop med kreditkort, domænenavn, personlig email og så hjemmesiden. Kan få det til en rimelig pris. I må eget gerne ytre jer! På forhånd tak! |
Hej Stormbach.
Hjemmesiden er sådan set ok, men mulighederne er ret begrænset i forhold til andre løsninger. Deres koncept er et "træk & slip" system, der er meget smart og enkelt, men også "tvinger" dig til at bruge deres standardløsninger.
Havde dog en tvist med Mono.net da de ikke overholdt reglerne for gentegning af aftalen.
Når et 12 mdr. abonnement er ved at udløbe, spærre de for funktionen "opsig aftale" på din bruger konto. Du kan kun opsige aftalen ved at bruge denne funktion. Loven dikterer at ved gentegning af en it aftale, kan du max blive bundet pr. løbende måned.
Dvs. står dit 12 mdr´s abonnement til gentegning, må de kun forlænge det 1 måned ad gangen. Mono havde ikke helt forstået de regler, på trods af en af ejerne er uddannet jurist, og måtte maile en del gange samt refererer til forbrugerrådet, før de opgav deres krav om automatisk gentegning på yderligere 12 mdr.
Alt i alt vil jeg ikke anbefale dem..