Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mono.net - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har erfaringer med mono.net hjemmesider - altså at starte hjemmeside med denne som brugerflade.

Jeg er lidt lun på det, da det er rimelige priser og det ser fint ud designmæssigt.

Jeg ønsker en shop med kreditkort, domænenavn, personlig email og så hjemmesiden.
Kan få det til en rimelig pris.

I må eget gerne ytre jer!
På forhånd tak!
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:05

Hej Stormbach.

Hjemmesiden er sådan set ok, men mulighederne er ret begrænset i forhold til andre løsninger. Deres koncept er et "træk & slip" system, der er meget smart og enkelt, men også "tvinger" dig til at bruge deres standardløsninger. 

Havde dog en tvist med Mono.net da de ikke overholdt reglerne for gentegning af aftalen. 

Når et 12 mdr. abonnement er ved at udløbe, spærre de for funktionen "opsig aftale" på din bruger konto. Du kan kun opsige aftalen ved at bruge denne funktion. Loven dikterer at ved gentegning af en it aftale, kan du max blive bundet pr. løbende måned.

Dvs. står dit 12 mdr´s abonnement til gentegning, må de kun forlænge det 1 måned ad gangen. Mono havde ikke helt forstået de regler, på trods af en af ejerne er uddannet jurist, og måtte maile en del gange samt refererer til forbrugerrådet, før de opgav deres krav om automatisk gentegning på yderligere 12 mdr. 

Alt i alt vil jeg ikke anbefale dem.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:37

Hej.

Jeg har selv en hjemmeside på Mono.net da jeg ikke selv er en mester (dvs. ingen erfaring) i hjemmesider, valgte jeg dem.

Jeg synes det fungerer ret godt, og det er nemt at redigere med.

Jeg har haft den i ca 5 mdr. og jeg er indtil videre godt tilfreds :)

Hilsen Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Tak Daniel K og Martin Rahr
Jeg er ikke en haj til hjemmesider og jeg har brug for en simpel løsning til et behov, der evt (forhåbentligt) kan vise sig at blive større. Men så må jeg tage den derfra på det tidspunkt. Men umiddelbart ser jeg ikke de store hurdles i deres udbud - til mit behov.
Så det blir det nok.
Tak!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)