Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.limedinbolig.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe med facebookknappen - vi vil jo gerne have at folk bliver på vores shop når de nu er kommet derind :-) 

Jeg har i dag iværksat de øvrige elementer, så tusind tak for jeres bidrag hidtil.

Bedste hilsner,
Anders

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 18:16

Tusind tak!

Jeg blev simpelthen i så godt humør, at jeg nu har givet gratis fragt på alle køb i webshoppen resten af januar! Hvem siger januar skal være så trist og kedelig? Hos os er den lime :-)

Anders

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 13:48

Kære Aminoer!

Det er nu godt et halvt år siden, jeg skreg på hjælp fra jer til vores eButik (limedinbolig.dk).
I det sidste halve års tid er det gået stille og roligt fremad med webshoppen, men vi er ikke helt tilfredse endnu.

Vi har implementeret mange af de bemærkninger vi fik fra jer, men det er som om at vi mangler det sidste, før Google finder os rigtig interessante.

Er det en venlig sjæl eller to derude, der vil bruge 5 minutter på vores side med et par fif til hvordan vi kan gøre det endnu bedre for vores kunder?

Bedste hilsner,
Anders

www.limedinbolig.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:44

WARNING missing keywords tag

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:45

Jeg synes det ser godt ud.. God side.

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 15:00

Jeg synes det er super fornuftigt at i har opdelt produktkategorierne bredt i store grupper, men hvis jeg var en kunde som viste hvad jeg ledte efter eller hvad jeg ville have. Så ville en underkategori under køkken som fx. kunne være bordskånere være lækkert. Jeg er ikke kvinden til at vurdere om dette er generelt, men sådan har jeg det. Derudover stor ros for en temmelig pæn og nydelig hjemmeside. Husk at lig en smule press på dine kunder som tidligere nævnt: call to action :)

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 16:50

Remydk:

Jeg synes det ser godt ud.. God side.

Tak for de pæne ord alle sammen!

Det der undrer mig er, at Google ikke opfanger produkterne på de enkelte sider, som f.eks. hvis jeg søger på et produkt: isak plakat fugle
Vi kommer frem som nr. 4, hvilket er ok. Problemet er at det er forsiden der kommer frem og ikke det enkelte produkt, som jeg godt kunne have ønsket?

Hvad gør vi forkert?

Bedste hilsner,
Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59

Anders:

Kære Aminoer!

Det er nu godt et halvt år siden, jeg skreg på hjælp fra jer til vores eButik (limedinbolig.dk).
I det sidste halve års tid er det gået stille og roligt fremad med webshoppen, men vi er ikke helt tilfredse endnu.

Vi har implementeret mange af de bemærkninger vi fik fra jer, men det er som om at vi mangler det sidste, før Google finder os rigtig interessante.

www.limedinbolig.dk

hovedgrunden er nok denne her i er ikke aktive nok rundt omkring klik her

skriv presse meddelers

få videoer på siden

være generelt mere aktive rundt omkring

opdatere gerne jævnligt på siden nyheds bloggen på siden

lige nye produkt beskrivelser  på siden , de fleste er kun et par linjer lav dem længere og alle mere unikke på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 09
Fra  Lime / Din Bolig Skrevet kl. 10:55

Mikael christiansen:

Anders:

Kære Aminoer!

www.limedinbolig.dk

skriv presse meddelers

få videoer på siden

lige nye produkt beskrivelser  på siden , de fleste er kun et par linjer lav dem længere og alle mere unikke på siden

Du siger at vi ikke er "nok aktive rundt omkring" - hvordan mener du?
Og hvad betyder det - i forhold til google eller?

Bedste hilsner,
Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31

Anders:

Mikael christiansen:

Anders:

Kære Aminoer!

www.limedinbolig.dk

skriv presse meddelers

få videoer på siden

Du siger at vi ikke er "nok aktive rundt omkring" - hvordan mener du?
Og hvad betyder det - i forhold til google eller?

Bedste hilsner,
Anders

ikke aktive nok der er jo kun 10 forskellige steder der linker til jer i skal sprede jer langt mere og det er vigtigt med links set i forhold google , det er ren grundviden indenfor seo

god ide at læse søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk og af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ de giver en god grundviden omkring seo

denne her tråd er der ekstra tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)