Jeg var igang med at rette i nogen editor filer i wordpress, da jeg så opdaterede siden kunne jeg ikke komme ind, endvidere kan jeg ikke komme ind på min *hjemmeside.dk*/wp-admin!
Hvordan kan jeg så fixe det? Jeg er virkelig bange for at det hele er tabt!
Prøv at gå ind i din database og tjek om der ikke ligger en masse filer? hvis de gør, så er det langt fra tabt.
Upload de backup filer du lavede, før du begyndte at rode. :)
Hvis jeg afinstallere og så installere wordpress igen, går alle mine indlæg så tabt?
Dine indlæg og alt indtastet data gemmes i din SQL database, så med mindre der er sket noget med den, så vil du stadig have alle dine indlæg mv, hvis du smider filerne op igen.
Selve installationen er der jo stadigvæk (igen.. med mindre din database også er røget) så hvis du uploader WP igen og bare sørger for manuelt at indtaste dine login credentials i config filen, inden du smider det op, så er du i sikker havn.
Du mister så naturligvis alle de billeder du har haft og plugins samt theme.. men når du installerer de plugins igen, vil du se at dine indstiller og indtastninger stadig er gyldige, da disse også gemmes i databasen, ligeså med dit theme.