Det lyder godt nok voldsomt at skulle sende ud til så mange - eller har jeg misforstået noget? 
Tja. Men det er også i en vis forstand et eftertragtet produkt. Jeg blev da også selv lidt overrasket over, hvor store mængder man kan komme til at arbejde med. Men jo flere kunder, jo større chance er der også for salg selvfølgelig.
Der hvor jeg arbejder, bruger vi Emailvision og deres CampaignCommander, og vi sender til ca. 35.000 per gang. Det er ikke lige mig, der står for betalingen, så jeg ved ikke hvad priserne ligger på, men det er i hvert fald et glimrende program, selvom der er lidt brugervenlighedsting i deres brugergrænseflade, men det er ikke noget man ikke kan leve med.
Jeg kan ikke finde nogen priser på deres site, så det lover ikke umiddelbart som om de er helt vildt billige, men jeg prøver at se hvad de tilbyder.
Jeg har også hørt godt om MailChimp, men jeg ved ikke hvordan de håndterer så mange modtagere på én gang.
MailChimp er så vanvittigt godt, men desværre tillader de ikke affiliatekampagner som jeg kører med. Men hvis jeg på et tidspunkt skal køre en anden type marketing er de helt sikkert de første jeg ville gå til.
De er sygt billige og deres system har jeg endnu ikke set bedre.