Hej aminoer Jeg har dedikeret min blog til min drøm om iværksætteri. Jeg vil gerne starte en bar op, som deltager aktivt i at hverve og promote vækstlaget i dansk musik. Jeg har altid haft lysten til at have mit eget og nu vil jeg via min blog om iværksætteri, musik og mig , skrive om mine erfaringer, nederlag og vejen til min drøm om at starte en bar op. Har også bemærket at der faktisk ikke findes andre blogs, der har dette emne. Så jeg slår to fluer med ét smæk og deler ud af tanker og erfaring hen af vejen. Umiddelbart køber jeg selv diverse regnskaber på Cvr.dk, men ville høre om der var bare en flink amino som allerede har startet noget op for nyligt eller for år tilbage, som kunne tænke sig at vise mig dennes opstartsbudget. Så har jeg lidt mere inspiration til flere indlæg på min blog og hjælp i min vej til at starte noget op. Jeg forstår selvfølgelig diskretion i tal og resultater, hvis dette ønskes. ;) Det kunne være fedt hvis din bar/cafe også have drift af mindre musikudstyr med i budgettet. |
Er der nogen Aminoer der er indenfor bar/bodega branchen?