Jeg har nu gennem nogen tid forsøgt at finde et godt plugin til Wordpress, som jeg kan installere på min webside og derpå vise et portfolio. Har fundet et par stykker jeg har synes om, men de har utrolig nok fået min backend del til at gå ned (bliv helt hvid) hvorfor jeg har måtte fjerne dem via ftp igen. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen herinde kan anbefale et godt plugin i ved fungerer, så ville jeg blive rigtig glad
Kan du give et eksempel på, hvilken type portfolio du ønsker? Der findes mange forskellige typer, nogle for produkter/hjemmesider, andre er ment til billeder osv?
Har prøvet netop det plugin der før hvilket resulterede i hvid skærm - nu gav jeg det lige en chance til, men det blev det desværre ikke bedre af, da jeg blev mødt med hvid skærm igen i backend funktionen, efter jeg aktiverede plugin´et ved ikke hvorfor der er visse plugins der skaber problemer på den måde.
Nu har jeg ikke selv brugt dette plugin før, men at dømme ud fra dets rating vil jeg mene, at problemet ligger inde i dit WordPress - Hvilken version bruger du? 3.3?
Mulligvis 3.2 eller lidt senere, har ikke opdateret til seneste nye endnu, da jeg plejer at have en anden til det, for at undgå fejl under opdateringen - er kort fortalt ikke så god i det med opdateringer af Wordpress, så det outsourcer jeg normalt, he he... Så er jeg da sikker på der ikke sker noget... Men bruger ikke 3.3 eller senere.
Hvis ikke de virker, så kan du kontakte mig via. PM, så kan jeg ordne til en fornuftig pris. Hvis jeg vidste præcis hvor fejlen lå, så ville jeg have gjort det pro bono.