Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger App-programmør til App med kæmpe potentiale!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en samarbejdspartner, der ønsker at deltage i mit App-projekt, som har kæmpe potentiale. Du skal dog kunne programmere Apps og være loyal. Skriv en PM hvis du vil høre mere. 

Hilsen

AHansson

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Hej

Vil høre om du har tænkt dig at betale for projektet eller kommer du "bare" med idéen?
Du skal være forberedt på at mange programmører ønsker betaling for arbejde da der er  stor usikkerhed med partnerskab indenfor App Store/software udvikling. Dette ændrer sig selvfølgelig hvis personen med idéen har noget mere at tilbyde (fx. erfaring eller insiderviden) til en synergi.

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 20:59

Philip Mahler:

Hej

Vil høre om du har tænkt dig at betale for projektet eller kommer du "bare" med idéen?
Du skal være forberedt på at mange programmører ønsker betaling for arbejde da der er for stor usikkerhed med partnerskab i App Verden. Dette ændrer sig hvis personen med idéen har noget mere at tilbyde (fx. erfaring eller insiderviden) til en synergi.

Hej Philip.

Jeg er villig til at betale meget for denne app. Programmøren vil dog kunne se hvilket potentiale, der ligger økonomisk i denne app, når han får idéen og forretningsplanen at vide. Så er overhovedet ikke i tvivl om at jeg ville kunne få et partnerskab på benene.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Fedt at høre.. Jeg kan anbefale Greener Pastures hvis du ikke får tilfredsstillende svar herinde.
Danske udviklere kan generelt være rigtig dyre, men de er til gengæld også meget dygtige.

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 21:32

Mange tak for tippet Philip!

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:46

Hej Ahanson,

Vi er fire iværksættere fra væksthuset CSE lab på Frederiksberg med et super stærkt APP udviklings hold (Vi outsourcer til Pakistan og Bangladesh).

Vi vil gerne høre mere om dit projekt og give dig et indblik i hvilke muligheder der foreligger i et samarbejde med os fra Thought Beans!

Jeg smider dig en PM også,

Mvh.
Kasper Højdal
Thought Beans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)