Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så lidt skal der til, for at du får noget igen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fandt denne video på youtube. Video'en illustrerer hvor lidt, der skal til i hverdagen, for at man glæder en anden person. Det kunne både være på arbejdspladsen, hvor man hjalp en kollega, men i den grad også i gadebilledet. Enjoy!

/Simon M. Nielsen

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:23

Ideen er meget sjovt men det går lidt hurtig til de udfører en ny god gerning og med alle de personer bliver det måske lidt ekstremt. Men den god ide.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 20:29

Lykkebjerg:

Ideen er meget sjovt men det går lidt hurtig til de udfører en ny god gerning og med alle de personer bliver det måske lidt ekstremt. Men den god ide.

Lidt ekstremt ja. :)

/Simon M. Nielsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:15

Hold da kæft.. Jeg synes sgu den video satte noget i gang i mig, og virkelig rørte noget i mig. På sin egen helt fantastiske måde var den virkelig, virkelig smuk. Det er en genial tankegang, og virkelig fantastisk hvis vi kunne udføre dette overalt på kloden.

Jeg sad sgu næsten med glædeståre efter at have set videoen. Sådan en kort video fik sat tænkeren i gang hos mig, og gav mig sindsygt meget lyst til at hjælpe der hvor jeg kan fremover, og mere end jeg allerede gør.

Fantastisk video, som helt sikkert skal gøres viral så alle får mulighed for at se den!

Bedste hilsner,

Sander

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:22

Sander:

Hold da kæft.. Jeg synes sgu den video satte noget i gang i mig, og virkelig rørte noget i mig. På sin egen helt fantastiske måde var den virkelig, virkelig smuk. Det er en genial tankegang, og virkelig fantastisk hvis vi kunne udføre dette overalt på kloden.

Jeg sad sgu næsten med glædeståre efter at have set videoen. Sådan en kort video fik sat tænkeren i gang hos mig, og gav mig sindsygt meget lyst til at hjælpe der hvor jeg kan fremover, og mere end jeg allerede gør.

Fantastisk video, som helt sikkert skal gøres viral så alle får mulighed for at se den!

Bedste hilsner,

Sander

Ja man kommer virkelig til at tænke over den lille forskel, man kan gøre. Hvis man kunne få alle til bare at gøre den forskel i hverdagen, er jeg sikker på, at der er mange, der vil have det bedre, end de har det i dag.

/Simon M. Nielsen

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:27

Super video :)  Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:34

Læg mærke til at den er optaget i ét langt klip. Det syntes jeg er ret vildt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35

ja vis alle gjorde det samme ville verden være bedre især når tages andres telefon og bærbar , penge punge mister folk også sine personlige ejendele gid alle var som i videoen så ville verden være et bedre sted, man bliver helt glad af at se videoen , det giver glæden på en tirsdag aften.

Det giver god reklame at være venlige og give tilbage igen og vi alle kan bedre klare os i denne her verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:39

Casper Strømgren:

Læg mærke til at den er optaget i ét langt klip. Det syntes jeg er ret vildt :)

Ja, det tænkte jeg også på, da jeg var færdig med at se den. Det er godt lavet.

/Simon M. Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:41

Mikael christiansen:

ja vis alle gjorde det samme ville verden være bedre især når tages andres telefon og bærbar , penge punge mister folk også sine personlige ejendele gid alle var som i videoen så ville verden være et bedre sted, man bliver helt glad af at se videoen , det giver glæden på en tirsdag aften.

Det giver god reklame at være venlige og give tilbage igen og vi alle kan bedre klare os i denne her verden

Præcis!

/Simon M. Nielsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)