Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde tilbydes - og søges

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der en, som kan bruge en 18 årig københavners arbejdskraft for billige penge. Evt fast pris, så skriv endelig :) så aftaler vi noget . Jeg mangler noget, at beskæftige mig med

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da været medlem i mere end 5 år...tror også der er andre Aminoer derinde...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge din tankegang men som det bliver nævnt tror jeg amino og et godt netværk løser meste. I hvert fald for mig :-) Men det kan da være at der er andre som lige manglede netop din ide..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på ideen, vel at mærke hvis man er sikker på at medlemmerne af netværket er kvalificerede indenfor deres område.

Jeg mangler et netværk, er ofte i situationer hvor arbejdspresset er større end jeg kan følge med til, og andre gange kan man sidde og trille tommelfingre.....

Men på den anden side, vil jeg også være sikker på at kvaliteten er i orden, når man outsourcer, så man ikke skal lave det hele om bagefter.

Er det noget som du håndterer i din forretningsplan?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ARK-Tech Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allerførst... 1000 tak for venlige input og tilbagemeldinger. Sikke mange, på så kort tid (jo flere jo bedre! Big Smile)

Jeg har først idag oprettet min profil på Amino, men har med interesse læst forskellige indslag - uden dog at finde det jeg var ude efter. Har gået og puslet med min idé i nogen tid efterhånden - synes selvfølgelig den er fremragende - men savnede nogen at dele den med (iværksættere/enkeltmandsvirksomheder).

Baggrund:

Jeg startede 1. marts 2011, efter at være blevet afskediget fra chefstilling i branchen, eget engros-handelsfirma (ARK-Tech.dk). Jeg havde ingen særlig opstartskapital, og måtte supplere min indtægt fra firmaet (og gør det stadig) med vikararbejde (ganske almindeligt lønarbejde indenfor lager/produktion/service/håndværk osv.).

Trods stor søgning til vikarbureauerne fra arbejdssøgende i almindelighed har jeg oplevet, at de få af os, selvstændige erhvervsdrivende, som er tilknyttet bureauerne tilbydes næsten alt det arbejde vi har lyst til. Hvorfor...?

Selvstændige har pr. definition en anden indgangsvinkel til det at arbejde, og det er det bureauerne ved:

1) Vi er aldrig syge

2) Vi er lidt bedre/dygtigere end alle "de andre"

3) Vi gør arbejdet færdigt

4) Vi sætter en ære i at give kunden en god oplevelse.

5) Vi kan "gebærde" os på alle niveauer i en organisation

6) Vi nyder at have foden under eget bord.

- Undskylder hvis det er alt for generaliserende... men tror nu er lidt om det alligevel 

Vi ved det...

Bureauerne ved det...

De store/større virksomheder ved det...

Lad os udnytte det!

Hvis vi tør, og vil, tænke ud over egne faggrænser, har mod på, også, at udføre "ganske almindeligt" manuelt arbejde - og har lyst til at formidle idéen til nogle af de virksomheder vi kender hver især - er jeg sikker på vi alle får fyldt de tomme dage ud med meningsfyldt arbejde (læs: penge!).

Det er en forskrækkelig salgstale jeg får liret af mig herinde, men jeg må endnu engang pointere, at der ikke er nogen skjult dagsorden for mit vedkommende. Jeg mener bestemt idéen har gang på jord, men som der var en der skrev "en kæde er ikke stærkere end det svageste led". Netop! Det handler om, at vi (selvstændige) "spiller med åbne kort" overfor hinanden og motiveres af samarbejdet - ikke af jagten på den hurtige gevinst.

Hvis DU stadig er "med", så skriv endelig til: kimdurup@live.dk (så kan jeg sende lidt af det jeg har "opfundet" indtil nu.

God vind derude!!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:

grupper herinde duer ikke- ganske enkelt- de drukner imellem al det andet.

- Jeg vil foreslå at lave en website, hvor "medlemmerne" af gruppen står med en kortfattet profil, kontaktinfo etc. Så har vi styr på hvem der er med

Yes God ide

Nøjagtigt samme koncept som da vi (23 håndværksmester) lavede i juni 2009 på Benløse Kro. Desværre var flere af dem stærkt på vej mod afgrunden på daværende tidspunkt. Og andre "typiske" egoiske håndværkere der ikke kan se længere end egen næsetip.

Allerede nu kunne jeg have brug for en tekstforfatter. Og med hensyn til fælles hjemmeside er det jo hellere ikke vanskeligt og finde en aminoer, en der måske også kunne tænke sig et fællesskab.

I dagens Danmark er det netop utraditionelle ting der vil finde overlevelse.

Husk også på mange forskellige kæder er startet "på samme måde". En af de nyeste som jeg har lidt kendskab til er Meko Partner/Mekonomen kæde af autoreperatører. Hvor det også var/er en "idemand" udenfor der har været katalysatoren.

Vi kender det jo også fra tidligere tider, med samarbejder på tværvs landbruget, andelsforeninger forskellige laug m.m. 

Jo mulighederne er mange og i dagens on-line verden er afstande jo ikke længere et problem.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Syndes ideen er spændende og jeg er af hjerte en stor fan af at handle naturalier.

Jeg tror den største udfordring bliver 2 ting:

1) Sikre at folk kan opbygge noget tillid til hinanden. Det er svært at handle hvis jeg eks. skal sidde 10 timer at programmere hvis ikke jeg kan være rimelig sikker på at det produkt der kommer den anden er fornuftigt og jeg enten skal bruge det eller kan sende det videre i systemet til en der skal som så kan levere noget jeg skal bruge. Især fordi konceptet mig at se lægger lidt op til at mand forskyder ydelserne i tid. Hvis jeg bytter en hjemmeside til noget tid hos en oversætter skal jeg jo kunne være rimelig sikker på at han så også kan levere en oversættelse når jeg har brug for det.

2) Nu kender jeg en del til at vedligeholde komplekse systemer (det gør man jo en del som IT mand). Det kræver at du har en del ressourcer. Jeg ville være bage for at det ville have en meget begrænset levetid hvis ikke man fandt en løsning hvor alle lagde ressourcer i at hjælpe med at holde systemet kørende. Evt også til at afdække lidt af folks risiko.

Men ja spændende projekt som jeg da vil følge og overveje om man skulle deltage aktivt i. Om ikke bare for sjov.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ARK-Tech Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Amino'er

Der er lidt "markedsføringsmateriale" klar (pdf.).

De som har skrevet til min .live mail har modtaget materialet!

Hvis netværket skal komme til at virke, er det nødvendigt med flere medlemmer (alle brancher) - MEN, vær venligst opmærksom på, at du risikerer at komme til at arbejde... Smile

Netværket kommer til at mangle nogle frivillige til at styre:

Hjemmeside

Medlemsdatabase

Kundedatabase

Trykker til brochure/markedsføringsmateriale m.m.

osv...

mvh

Kim Durup, Aalborg

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ARK-Tech Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Super. Jeg er sikker på netværket kan bruge sådan en som dig.

Skriv tilbage, hvis du vil have yderligere info.

mvh

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Glimrende ide. Jeg vil gerne deltage. Bor i Danmarksgade 72. Har kontor her. Du kan kontakte mig på 98 113677/22843098

De bedste hilsener

Søren Maigaard

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)