Som ivrig hygge poker spiller, har jeg for flere år siden gjort mig tanker om spillet, da jeg havde andel i et Event bureau. Efter afvikling af firmaet, har jeg tænkt flere tanker og fået dem systematiseret og sat i orden. Jeg har i al beskedenhed opfundet en videre udvikling af pokerspillet. DVS. pokerspillet kan nok ikke revolutioneres, men mere omstændighederne bag. Jeg har for et par år siden haft "held" med at komme i kontakt med en unavngiven pokersite, som jeg fremlagde mine tanker og ideer for. De synes godt om konceptet, og ville give mig et kontant beløb, men jeg takkede pænt nej tak, da det var at "low ball'e" mig... Så jeg har fået konfirmeret at konceptet er noget som kan bruges..Men havde lavet en hemmeligholdelses/forretnings klausul, så de ikke kan bruge den viden/info. de fik af mig.. Jeg kan endnu ikke se dette indlysende koncept nogle steder i verden, hvilket undrer mig en del.??. Derfor er jeg interesseret i at komme videre, da der er uanede indtjeningsmuligheder.
Jeg søger kontakter eller viden om hvor man skal/kan gå hen.. Da de fleste sites tror man vil være affiliate partner.
Utrolig svært at få "de rigtige" folk i tale...
Så hvis der er nogen der kender nogen, som kender nogen, så er jeg lydhør :-)