Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Desperat for hjælp til Wordpress stier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg håber, at der er nogen, som kan hjælpe mig. 

Jeg har opbygget fodboldsitet topfodbold.dk. Jeg har dog en lille betænkelighed:

Hvis jeg eksempelvis åbner menuen http://top-fodbold.dk/category/spilforslag/, ser det hele ud som det skal. Når jeg derefter trykker på et link, bliver min URL ikke som forventet. Linket med et spilforslag om en valencia kamp, kommer til at se således ud: http://top-fodbold.dk/2012/01/05/spilforslag-valencia-henter-godt-udgangspunkt-1-73-ladbrokes/ 

I min bog burde det hedde: http://top-fodbold.dk/category/spilforslag/spilforslag-valencia-henter-godt-udgangspunkt-1-73-ladbrokes/ e,ler er det mig, som det tager fejl?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sønderjyde

Kan se det er en WordPress, så det er ganske nemt.

Du går ind i administration, går ind under indstillinger, og vælger her "permanente links".

Her klikker du på "egen struktur" og indsætter dette..... /%postname%/

Så virker det som det skal

 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt som det skal være, eller ihvertfald som du har sat din "permanente links" indstillinger til.

Lige nu står den til:  /%year%/%monthnum%/%postname%/ det kan du så ændre hvis du ønsker at dine indlægs URL skal stilles anderledes op. Big Smile 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. :D Har det nogen betydning for SEO. Vil det være en fordel, at ændre de "permanente links" indstillinger. 

Eller kan søgemaskinerne godt forstå, under hvilke emner de forskellige blogs er placeret, når det ser således ud?

Venlig hilsen 

Mikkel

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Soenderjyden:

Okay. :D Har det nogen betydning for SEO. Vil det være en fordel, at ændre de "permanente links" indstillinger. 

Eller kan søgemaskinerne godt forstå, under hvilke emner de forskellige blogs er placeret, når det ser således ud?

Venlig hilsen 

Mikkel

Du skal helst bruge permalinks hvis du vil optimere til søgemaskinerne...og hold urlerne så korte som muligt helst domæne/kategori/postname el.lign....

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis du vil slippe for punktet: /category/ i din URL, kan du installere pluginet: No Category Base og aktivere det. Så kan du nøjes med en URL hvor det kun er kategori navnet der nævnes og ikke også /category/. Det bliver det endnu pænere af.

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)