Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino brugere,

Vil i være venlige at komme med lidt feedback på min ny oprettede hjemmeside som jeg har haft en lille måned efterhånden. www.pay-up.dk/shop

Hvad synes i om design, brugervenlighed osv..

Kom endelig med noget kritik, så jeg kan forbedre siden.

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:34
Umiddelbart kan siden virke lidt kedeligt, da der ikke er meget grafisk udover de to billeder. Jeg syntes i skal få lavet om på designet, så det bliver en smule mere unikt, og ikke mindst indeholder jeres logo/navn.

Derudover passer den sorte menufarve ikke på den mørkerøde baggrund, alt i alt mangler jeg lidt harmoni. Derudover syntes jeg godt du må reklamere lidt med at du modtager betalingskort, som jeg egentlig mener at du skal? Men hovedsagen er, at i har rigtig flotte og stilfulde produkter - det handler bare om at få dem præsenteret på den rigtige måde.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig videre med det grafiske, så din webshop bliver en smule mere personlig og unik. Er sikker på at en sådan opkvikning ville skabe en del mere online salg.

// Jesper Skov

Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 19:51
Tak for det.

Logo bliver oploadet imorgen når det er færdigt.

og vi modtager slet ikke kreditkort betaling da de er ved at behandle vores ansøgning ved PBS endnu. GAB

Men det er selvfølgelig meningen at vi skal have det, da der er flere kunder der allerede har forespurgt på det.

tak igen..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:35
Hej

Det er som om der er 3 flader (sort, rød og grå). Få lidt flere grafiske detajler på. Din kurv og menuen flyder faktisk sammen.
Hvad med et stort fangende topbanner? (med logo som Jesper også skrev noget om)
Er det meningen at det skal poppe op i et nyt vindue, når man trykker på Nyhedsmail?

Få udarbejdet et flot design, så skal du nok få solgt noget af det tøj....

vh
Peter Ramsgaard
Chinja.dk

Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 11:12
Hej Peter,

Tak for din feedback.

Vi er i fuld gang med at få udarbejdet et topbanner, som vil have på webshoppen.

Og så lader det til at jeg har fået lidt hjælp på det grafiske område. Vi mangler nemlig nogle flere grafiske detaljer som du skriver.

ja, det er meningen at nyhedsmail tilmeldingen skal dukke op i et nyt vindue og så forsvinde igen når man er tilmeldt.

Tak igen.

Danni Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:49
Ring til PBS, det er den eneste måde de kommer igang med din ansøgning. Jeg ventede i 4 måneder og da jeg ringede lavede de den på 30 minutter...
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:08
Jeg ville prøve at lave en del om på DanDomains standard opsætning, da det er alt for tydeligt at det er en DanDomain shop...ikke fordi der er noget galt i det...men det bliver i længden for kedeligt at kigge på, da den jo så minder om så mange andre shops. Jeg synes DanDomains shops er meget fleksible, så det er muligt at lave et mere individuelt design 

Du skulle også prøve at få designet nogle andre knapper, såsom køb og info, men allermest Nyhed og Tilbud (jeg hader personligt de farver, de får det til at se uproffesionelt ud. Info knappen skal være mere sigende, da der jo findes brugere på nettet som er nye og ikke lige ved at "I" står for mere info...og at man kan trykke på det...

I varelisterne er det også meget svært at se at der står Foto, Beskrivelse m.m

Rigtig held og lykke med din nye shop

De bedste mandagshilsner fra

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)